Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Milky i dag, men det var ikke en god oplevelse. Allerede da jeg kom ind i lejligheden var hun sur over, at jeg havde spurgt hende, om hendes billeder var nye og ægte .Hun virkede stresset og uligevægtig. Det var umuligt at få en god samtale med hende. Hendes massage var hurtig og overfladisk, og mht. sex var der ingen lidenskab -  det skulle  bare overstås. Først da jeg skulle til at gå, tøede hun op og gav mig en undskyldning. Hun sagde, hun havde en dårlig dag! Jamen så skulle hun da have lukket forretningen! For mig var det spild af penge!!. NB: Normalt har jeg virkelig gode oplevelser med thaikvinder!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Zorbas skrev, for 18 minutter siden:

have lukket forretningen

Det tillader hendes pimp nok ikke. Hun er en af de piger som sendes landet rundt og er et sted i kort tid for så at vende tilbage måneder senere. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, enig. Havde en rigtig dårlig oplevelse med hende for en månedstid siden, og vil egentlig ikke uddybe nærmere end det minder meget, om det du beskriver. Enorm stressende oplevelse. Hun burde stoppe mens legen er god. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mortenkok
udinaturen skrev, 1 time siden:

Hun burde stoppe mens legen er god. 

Eller stoppe imens moralen er god, hvori der indtræffer en Pimp, da min moral indtræffer og måske en af grundende til jeg stoppede mit besøg hos Thai ol. Da det begyndte at lugte af handel af mennesker, men fisse luger altid, så det er vel blot at sortere og finde det som er moralsk rigtig, selvom det kan være, i nutid svært, og selvfølgelig, undskyld afsporing :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...