Hop til indhold

Liderlig spærm mine bryster

Featured Replies

Skrevet

Hende kan i roligt besøge. 

Hun er super dejlig, og noget af det tætteste jeg har været på en GF oplevelse. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har haft fornøjelsen af denne fantastiske kvinde. 

Efter lidt besvær med at finde stedet, en del fælles grin over telefon  :-) fandt jeg endelig hendes lejlighed.

Hun er en smuk mørk kvinde, ikke så høj, men smilende, humoristisk og let at snakke med. 

Hun har de mest fantastiske bryster (hvis man er til de store af slagsen). Og giver et formidabelt blowjob. 

Stedet er rent og pænt, det samme er Hun.  Jeg kommer helt sikkert tilbage igen. Pas på hende og vær god, Hun er en perle i en ellers uærlig industri. 

Skrevet
Premium skrev, for 8 minutter siden:

Efter lidt besvær med at finde stedet, en del fælles grin over telefon  :-) fandt jeg endelig hendes lejlighed.

Hun er en smuk mørk kvinde, ikke så høj, men smilende, humoristisk og let at snakke med. 

Hun har de mest fantastiske bryster (hvis man er til de store af slagsen). Og giver et formidabelt blowjob. 

Stedet er rent og pænt, det samme er Hun.  Jeg kommer helt sikkert tilbage igen. Pas på hende og vær god, Hun er en perle i en ellers uærlig industri. 

Kan kun give dig ret i ALT hvad du skriver.

Hun er en perle for sig selv.

Skrevet
Premium skrev, den 21.11.2023 at 11:48:

Ja kan kun give dig ret med hensyn til at finde hendes lejlighed.

Men hold op det er kampen værd..100%

Skrevet
  • Author

Så fik jeg besøgt hende alle pengene v’er  rigtigt som i skrev rigtig sød og rar og lægger krop ikke noget skuespil hun nyder det virkelig kommer helt sikker igen. Men det er ret nemt at finde og parkering lige rundt om bygningen af side vejen

god tur der ude 

Skrevet

Hvordan aftale men pris med den dejlige kvinde??

Skrevet
  • Author

Den for du ved aftale helt Ok pris 1000 for en halv time det vel standart har haft en svag hed til Thai men bliver så tit skuffet. Det her var til ug

• 1 year later...
Skrevet

Er der nogen der kan være behjælpelig med hvor omkring i Odense hun kan træffes? Og - er der nogen der har helt friske oplevelser derfra?

Skrevet
  • Author
Waps skrev, for 23 minutter siden:

Er der nogen der kan være behjælpelig med hvor omkring i Odense hun kan træffes? Og - er der nogen der har helt friske oplevelser derfra?

Bare afsted hun er  helt i orden hun ikke langt fra banegården 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.