Hop til indhold
Biolet

Liderlig spærm mine bryster

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af denne fantastiske kvinde. 

Efter lidt besvær med at finde stedet, en del fælles grin over telefon  :-) fandt jeg endelig hendes lejlighed.

Hun er en smuk mørk kvinde, ikke så høj, men smilende, humoristisk og let at snakke med. 

Hun har de mest fantastiske bryster (hvis man er til de store af slagsen). Og giver et formidabelt blowjob. 

Stedet er rent og pænt, det samme er Hun.  Jeg kommer helt sikkert tilbage igen. Pas på hende og vær god, Hun er en perle i en ellers uærlig industri. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Premium skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har haft fornøjelsen af denne fantastiske kvinde. 

Efter lidt besvær med at finde stedet, en del fælles grin over telefon  :-) fandt jeg endelig hendes lejlighed.

Hun er en smuk mørk kvinde, ikke så høj, men smilende, humoristisk og let at snakke med. 

Hun har de mest fantastiske bryster (hvis man er til de store af slagsen). Og giver et formidabelt blowjob. 

Stedet er rent og pænt, det samme er Hun.  Jeg kommer helt sikkert tilbage igen. Pas på hende og vær god, Hun er en perle i en ellers uærlig industri. 

Kan kun give dig ret i ALT hvad du skriver.

Hun er en perle for sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Premium skrev, den 21.11.2023 at 11:48:

Jeg har haft fornøjelsen af denne fantastiske kvinde. 

Efter lidt besvær med at finde stedet, en del fælles grin over telefon  :-) fandt jeg endelig hendes lejlighed.

Hun er en smuk mørk kvinde, ikke så høj, men smilende, humoristisk og let at snakke med. 

Hun har de mest fantastiske bryster (hvis man er til de store af slagsen). Og giver et formidabelt blowjob. 

Stedet er rent og pænt, det samme er Hun.  Jeg kommer helt sikkert tilbage igen. Pas på hende og vær god, Hun er en perle i en ellers uærlig industri. 

Ja kan kun give dig ret med hensyn til at finde hendes lejlighed.

Men hold op det er kampen værd..100%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt hende alle pengene v’er  rigtigt som i skrev rigtig sød og rar og lægger krop ikke noget skuespil hun nyder det virkelig kommer helt sikker igen. Men det er ret nemt at finde og parkering lige rundt om bygningen af side vejen

god tur der ude 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den for du ved aftale helt Ok pris 1000 for en halv time det vel standart har haft en svag hed til Thai men bliver så tit skuffet. Det her var til ug

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...