jan j 203 Skrevet 31. Oktober, 2023 hej er der nogle som har prøvet at få sex ibytte for arbejde et lift eller andre tjenester der vil berette om det også gerne kvinder der har givet sex ibytte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 31. Oktober, 2023 Dengang jeg var aktiv med kærester, følte jeg ofte, sex var lidt af en byttehandel. Har dog aldrig prøvet det med professionelle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 31. Oktober, 2023 Ja, det er sket. Både hos GP og “privat”. Har aldrig selv lagt op ril det, men er blevet tilbudt det. Har håndværker baggrund, så har byttet ydelser, og så har der også været noget byt af varer på et tidspunkt. Det fungererede fint. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 31. Oktober, 2023 Bliv gift - så prøver du hurtigt det. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 2. November, 2023 Har gjort det tit med almindelige amatør piger/kvinder. Altid privat. Har ikke prøvet det med en gp. Men foretrækker det med almindelige kvinder, der er lidt mere frækt når sådan et foreslag kommer fra en uventet kant. Fik bl.a. tilbudt et saftigt blow af en muslimsk arabisk milf med tørklæde og det hele. Den skulle jeg lige have gentaget 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 3. November, 2023 Har i tidens løb fået meget god sex for min håndværker evner. Er udlært elektriker, men er også ret ferm med en hammer og sav og kan bruge et svejseværk. Den alle første gang, var et sted hvor jeg rent arbejdsmæssig var sendt af mester, havde været der tidliger og viste hun drev selvstændig forretning. Hun havde selv været ved, at lege elektriker og ikke sluppet så heldig fra det, der var ingen lys i det halve af hendes lejlighed. Det får jeg hurtig fikset og hun spørger om jeg vil have en kop kaffe (det var kostume dengang i 70erne ) og mens vi sidder og drikke kaffen, siger hun pludselig, at hun gerne vil have Disco Lys i hendes bollerum, men hun har ikke rigtig råd til, at få nogle til, at lave det. Hun havde købt et JostyKit discolys sæt og 6 kulørte spot, men havde så opdaget, at der ingen ledninger og fatninger var med, og byggesættet skulle loddes sammen, det viste hun godt oversteg hendes evner Og med bedende øjne spurgte hun om jeg ikke ville lave det for hende, så skulle hun nok være sød ved mig, jeg indvilgede og tog tingene med hjem og fik det loddet sammen, det var top bygsættet, hvor lyset blev styrret af to micofoner og man kunne justere hvordan lyset skulle blinke. Aftalen var, at jeg skulle komme lørdag eftermiddag og sætte det op, det gik nemt og inden længe kunne vi tænde musikken og prøve det af, det virkede tilfredsstillende, havde justret det således, at en høj dyb tone, fik de to røde spots til at tænde. Da jeg var færdig, sagde hun til mig, tag et bad så skal du få din belønning, da jeg kom ud fra badet havde hun skiftet til det frække dress og høje sko, vi sexet derudaf og da jeg kom med et brøl, tændte de to røde spots, det syntes hun godt nok var fedt og sagde vi skal prøve engang mere, og det virkede også anden gang. Siden flyttede hun i eget hus og jeg forsatte som hus elektriker, aftalen var hun betalte materialerne og afregnede tiden i forkælelse. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jan j 203 Skrevet 3. November, 2023 Pite skrev, for 4 timer siden: Har i tidens løb fået meget god sex for min håndværker evner. Er udlært elektriker, men er også ret ferm med en hammer og sav og kan bruge et svejseværk. Den alle første gang, var et sted hvor jeg rent arbejdsmæssig var sendt af mester, havde været der tidliger og viste hun drev selvstændig forretning. Hun havde selv været ved, at lege elektriker og ikke sluppet så heldig fra det, der var ingen lys i det halve af hendes lejlighed. Det får jeg hurtig fikset og hun spørger om jeg vil have en kop kaffe (det var kostume dengang i 70erne ) og mens vi sidder og drikke kaffen, siger hun pludselig, at hun gerne vil have Disco Lys i hendes bollerum, men hun har ikke rigtig råd til, at få nogle til, at lave det. Hun havde købt et JostyKit discolys sæt og 6 kulørte spot, men havde så opdaget, at der ingen ledninger og fatninger var med, og byggesættet skulle loddes sammen, det viste hun godt oversteg hendes evner Og med bedende øjne spurgte hun om jeg ikke ville lave det for hende, så skulle hun nok være sød ved mig, jeg indvilgede og tog tingene med hjem og fik det loddet sammen, det var top bygsættet, hvor lyset blev styrret af to micofoner og man kunne justere hvordan lyset skulle blinke. Aftalen var, at jeg skulle komme lørdag eftermiddag og sætte det op, det gik nemt og inden længe kunne vi tænde musikken og prøve det af, det virkede tilfredsstillende, havde justret det således, at en høj dyb tone, fik de to røde spots til at tænde. Da jeg var færdig, sagde hun til mig, tag et bad så skal du få din belønning, da jeg kom ud fra badet havde hun skiftet til det frække dress og høje sko, vi sexet derudaf og da jeg kom med et brøl, tændte de to røde spots, det syntes hun godt nok var fedt og sagde vi skal prøve engang mere, og det virkede også anden gang. Siden flyttede hun i eget hus og jeg forsatte som hus elektriker, aftalen var hun betalte materialerne og afregnede tiden i forkælelse. heldige rad 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 3. November, 2023 jan j skrev, for 21 minutter siden: heldige rad Når man har hænderne sat rigtig på, og er kreativ når det gælder om, at lave det fræk og lække, kan man opleve meget Har i tidens løb lavet mange ting, lige fra mindre reparationer, til hele indretninger, har du hygget dig i en himmelseng på et Glædeshus kan det nemt være en jeg har lavet, sommetider krydret med lidt lummer lyssætning. Har også lavet en del SM ting, lige fra små plader hvor pikken kan gøres fast med elastikker, til en himmelseng med bur neden under, lavet mange kors, gabestokke, bænke og bukke. I Bauhaus skulle de bare vide, hvad jeg skulle bruge det kraftige bassinfolie til, eller i Biltema når jeg købte kroge og ringe mv. Noget er betalt med sex og leg, andet har jeg fået betaling for BarGeld som de siger i Tyskland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kop 74 Skrevet 4. November, 2023 henlan skrev, den 31.10.2023 at 15:25: Dengang jeg var aktiv med kærester, følte jeg ofte, sex var lidt af en byttehandel. Har dog aldrig prøvet det med professionelle. alle kvinder tager betalt for sex. måden det betales varierer efter hvilket forhold man har til kvinden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argent 1268 Skrevet 5. November, 2023 jan j skrev, den 31.10.2023 at 14:38: hej er der nogle som har prøvet at få sex ibytte for arbejde et lift eller andre tjenester der vil berette om det også gerne kvinder der har givet sex ibytte Har byttet mig til/fået sex for bl.a. Opsæt af firma-hjemmeside og database Hjælp med at male hus og flytte kasser i flyttevogn (og dagen derpå, at flytte ud af flyttevogn og op i ny bolig) Udføre kørsel for en GP (som jeg før havde betalt for leg), hun tog selv kontakt og ønskede kørsel til og hjem fra en adresse ifm. at hente ting hun havde købt på DBA Flækket brænde og stablet brændeskur Fikset en underbos bærbar, der gik ned i hendes eksamens-uge Er sind, pik, og hænder skruet ordentligt på, kan der falde al mulig fryns af 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 5. November, 2023 Der er nogen der er heldige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 5. November, 2023 Jeg har en fortid som mekaniker og det er da også lykkedes mig at lave et par byttehandler med service på deres bil og sex den anden vej ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bonderoven 3 Skrevet 7. November, 2023 Blækspruttemanden skrev, den 2.11.2023 at 23:07: Fik bl.a. tilbudt et saftigt blow af en muslimsk arabisk milf med tørklæde og det hele. Den skulle jeg lige have gentaget Den historie vil jeg gerne høre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 19. November, 2023 kop skrev, den 4.11.2023 at 13:03: alle kvinder ikke alle der findes sjældne diamanter men det er lidt som og lede efter en nål i høstak desværre holdt det ikke andet end 1 1/2 år pyt det hører til fortiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg