Hop til indhold

Recommended Posts

Tjae. Snydt igen ….   Dejlig pige i gul bikini ?    Næ. Jeg skulle jo nok have gået igen , men jeg har før haft rigtig gode ældre thai damer ,  meget lidt lys i opgang . Dunkelt værelse , lampe dækket over. Osv .   Krop.     40 år  plus   A skål.  Mærkelig spættet hud   Uvildig i at blive slikket  ville ikke ride.    Now you fuck me type.   Blev sur over jeg holdt længe    Havde købt 45 min   Ud af døren    Spild af penge.            Link kan jeg ikke lægge ind ..       

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille-per skrev, for 54 minutter siden:

Tjae. Snydt igen ….   Dejlig pige i gul bikini ?    Næ. Jeg skulle jo nok have gået igen , men jeg har før haft rigtig gode ældre thai damer ,  meget lidt lys i opgang . Dunkelt værelse , lampe dækket over. Osv .   Krop.     40 år  plus   A skål.  Mærkelig spættet hud   Uvildig i at blive slikket  ville ikke ride.    Now you fuck me type.   Blev sur over jeg holdt længe    Havde købt 45 min   Ud af døren    Spild af penge.            Link kan jeg ikke lægge ind ..       

det lærer du med tiden ;) 

altså at gå igen - glem alt om du sårer deres følelser ved at vende om i døren 

fordi de er for gamle, tykke, har en dårlig attitude eller du bare har en dårlig vibe omkring situationen og den service du vil få!!!

bare glem dem og brug dine penge på en anden dame !!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille-per skrev, 1 time siden:

Tjae. Snydt igen ….   Dejlig pige i gul bikini ?    Næ. Jeg skulle jo nok have gået igen , men jeg har før haft rigtig gode ældre thai damer ,  meget lidt lys i opgang . Dunkelt værelse , lampe dækket over. Osv .   Krop.     40 år  plus   A skål.  Mærkelig spættet hud   Uvildig i at blive slikket  ville ikke ride.    Now you fuck me type.   Blev sur over jeg holdt længe    Havde købt 45 min   Ud af døren    Spild af penge.            Link kan jeg ikke lægge ind ..       

Det kan umuligt være hende du har besøgt - eller i hvertfald fået "betjening" af. Der ligger nogle markant andre anmeldelser under Fyn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 47 minutter siden:

Det kan umuligt være hende du har besøgt - eller i hvertfald fået "betjening" af. Der ligger nogle markant andre anmeldelser under Fyn.

Næ det håber jeg heller ikke , det var nærmere moderen , men jeg vil helst have datteren ;).   Det kan være jeg må afsted igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...