Hop til indhold
FeetLover

Alice only Outcall Haslev

Recommended Posts

Jeg har lige haft besøg af denne smukke unge kvinde: https://annoncelight.dk/showad/379437 Desværre var besøget nok det værste jeg har haft til dato.

Efter at have været brændt af, af en anden GP'er. Var jeg stadig meget tyk bag ørerne, og da den pige som jeg plejer at besøge, som er en dansk MILF ikke havde tid. Måtte jeg gribe til Annoncerne på AnnonceLight. her finder jeg så en ung Polsk kvinde som jeg før har kigget på.

For det første kommer hun over 20 min. Forsent, vi snakker lidt om det, og hun siger at jeg selvfølgelig nok skal få de 60 min. Som jeg har bestilt. Hun får pengene vi snakker lidt om hvad hun er til og ikke er til. Og så går "vi" ellers igang. Lige fra første sekund prøver hun meget ihærdigt at få mig til at komme på rekord tid, selvom jeg prøver at få hende til at tage den med ro.

Jeg får 17 min. Ud af de 60 min. som jeg havde betalt for. Da jeg spørg, om vi kan forsætte så jeg kan få noget ud af de sidste 43 min. siger hun nej og klæder sig på. Noget som jeg aldrig har oplevet med de danske piger.

Jeg har kun lavet den her tråd, for at advare, intet andet. I behøver ikke at skrive på tråden, da dette er min sidste anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...