Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været en tur forbi "Maja Privat" i Århus, og i skal da ikke snydes for min oplevelse.

 

Maja ser ud til at rejse lidt rundt. Jeg mødte hende i Århus, men kan se at hun i dag er på vagt i Sorø: https://annoncelight.dk/annonce/97616/maja-privat-i-soroe

 

Jeg besøger hende i en lejlighed midt i Århus.

Maja ser lidt slidt ud, og hendes alder sidst i 20'erne, er jeg liiidt usikker på. Det er vist et par år siden. Men jeg vælger altså alligevel at smide guldet på bordet, og tager en halv time med hende.

 

Hun er meget tynd, og hendes bryster hænger temmelig slapt og intetsigende. Men pyt. Hun går i gang med et BJ, hvilet går ganske godt. Jeg får hende op ovenpå, så hun kan give en ridetur. Jeg ved ikke helt. Egentlig var hun ret aktiv, men det var som om hun var ret ligeglad, og bare gjorde det uden nogen indlevelse.

Jeg havde svært ved at holde fokus, da hun helt klart trængte til et bad... Lugten af gammel sved, er bare IKKE tiltalende!

Men jeg fik prøvet hende i et par stillinger, inden jeg fyrede kanonen af i munden på hende, og hun slugte hver en dråbe.

 

Jeg har tidligere besøgt "Lotte" på samme adresse, og skal jeg komme tilbage, bliver der pga hende. Maja skal jeg ihvertfald ikke besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Hvad mener hun så med; du går herfra med en smørret smil ? Eller er det igen en linie som gangbanggutten skriver for du skal falde i med begge ben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ligner hende på billedet. Jeg har også prøvet hende for et halvt års tid siden privat i Århus i et etagebyggeri. Yderst flad fornemmelse og oplevelsen gik helt i bund da hun snakkede løs efter seancen hvor hendes brede Ålborgske accent så også afslørede sig. Absolut turnoff hele vejen igennem. Kom også i munden af hende - i det mindste en vis dyrisk fornøjelse dér.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ligner hende på billedet. Jeg har også prøvet hende for et halvt års tid siden privat i Århus i et etagebyggeri. Yderst flad fornemmelse og oplevelsen gik helt i bund da hun snakkede løs efter seancen hvor hendes brede Ålborgske accent så også afslørede sig. Absolut turnoff hele vejen igennem. Kom også i munden af hende - i det mindste en vis dyrisk fornøjelse dér.

 

Uanset hvor dårlig en oplevelse pigen har givet dig, er det rigtig dårlig stil at omtale hendes dialekt :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ligner hende på billedet. Jeg har også prøvet hende for et halvt års tid siden privat i Århus i et etagebyggeri. Yderst flad fornemmelse og oplevelsen gik helt i bund da hun snakkede løs efter seancen hvor hendes brede Ålborgske accent så også afslørede sig. Absolut turnoff hele vejen igennem. Kom også i munden af hende - i det mindste en vis dyrisk fornøjelse dér.

 

Det er da ellers charmerende med accent  ;)  og vel ikke værre end f.eks mange udenlandske pigers forsøg med dansk eller engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Har også besøgt hende i etagebyggeriet i Århus og hun er en god dansk gennemsnit kvinde som man møder dem. Jeg var forbi til et blowjob og der var ikke noget at klage over og kan derfor ikke sige noget om hvordan hun er at have bollesex med. Jeg vil betegne hende som en sød og flink MILF. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende i etagebyggeriet i Århus og hun er en god dansk gennemsnit kvinde som man møder dem. Jeg var forbi til et blowjob og der var ikke noget at klage over og kan derfor ikke sige noget om hvordan hun er at have bollesex med. Jeg vil betegne hende som en sød og flink MILF. :-P

 

Måske lidt ærgerligt at hun på billederne så prøver at ligne en ung pige, fremfor en fræk, velklædt og sirlig Milf med pæn frisure  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En positiv ting jeg i øvrigt vil bemærke var at hun havde et ekstremt frækt smil som signalerede at hun var virkelig liderlig. Det var lidt anderledes og lækkert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...