Hop til indhold

Mit besøg hos “Jessica Serrano”

Featured Replies

Skrevet

Så blev det til min 2. Anmeldelse og denne gang af den fantastiske “Jessica Serrano”

Ved godt hun har en del anmeldelser efterhånden, men skal alligevel øve mig:D også synes jeg også hun fortjener det.

For det ikke for sjov når jeg skriver “fantastiske”!

Havde kontakt hende engang i sidste uge men det blev først til et møde i dag, da det ikke har passet sammen.

egentlig havde vi aftalt 1 time over besked, men på vej derud, skrev hun at hun havde kvajet sig og kun havde tid til 30 minutter.

Første indtryk, da jeg hørte det var øv, men havde kun prøvet 1 times møder før i dag, men havde tænkt at jeg snart skulle prøve mig ad med 30 minutter, så det passede mig egentlig også okay:-)

Måtte vente 2-3 minutter udenfor, da jeg formoder hun lige skulle have tid til at gøre sig klar, hvilket jeg ikke har noget imod da jeg selv går op i hygiejne. (Bare det så ikke betyder at man får mindre tid med pigen)

og det gjorde det bestemt ikke i dette tilfælde!:razz:

Jeg blev lukket ind og blev mødt af den smukkeste gp-pige jeg har set til dato. WOW

Hun var iført et frækt lingeriesæt og var imødekommende og med et stort smil:) Virkelig rart!

Vi startede ud med med lidt stående berøring, nus og kys (gode kys-masser af tunge og initiativ)

Fik jeg et meget over middel øko blow!

efterfølgende lagde vi os i sengen med hende på toppen, hvor vi nussede og kyssede videre, indtil jeg tilbød at hun kunne sætte sig på mit ansigt:P

det ville hun meget gerne og virkede til at nyde det lige indtil det så var hende der nu tilbød at arbejde lidt på mig:D

Om i en 69’er som var fantastik med en stram ung numse som udsigt! Klager ikke:)

Efter der var gået noget tid med det var vi klar til mere, så på med kondomet, hvilket jeg overhovedet ikke husker kom på (det gjorde det) men var bare drømmeland:)

Hun spurgte indtil hvad jeg havde lyst til og jeg kom med forslag og hun kom med forslag! Det var fedt at føle hun selv kom med input.

først hende på toppen og kan kun sige at hun rider fremragende med fræk øjenkontakt og kys samt berøring og masser af støn og fræk snak.

Men bla bla bla jeg kunne blive ved. Nu skal det heller ikke blive for kedeligt.

Mange positioner, kys og slik senere afsluttede jeg i doggy. Helt fantastisk.

efterfølgende var der kort tid til lidt hyggesnak og blev endda også tilbudt et bad, hvilket jeg takkede ja til. (Dejlig detalje). Det hele skete uden nogen form for stress og var tværtimod meget afslappende og med hyggelig stemning.

Fik tøjet på igen, så lidt mere hyggesnak også krammede vi farvel.

Hun rejser dog hjem i dag desværre:(

Alt i alt 10/10!

Kom med spørgsmål hvis i har.:)

https://nympho.dk/n2013/1040/jessica-serrano-amp-i-am-back-in-copenhagen

Skrevet

Tak for fin anmeldelse. 
Må sige hun er skåret godt hold da op nogle pæne bryster og lækker popo.

Har set hende flere gange annoncerer også herude på Øen (Amager) så hun kommer sikkert tilbage 

// AL

Skrevet

Som jeg skrev i en anden tråd... Der er ingen tvivl om at Jessica elsker sit arbejde.

• 3 weeks later...
Skrevet

Har også været forbi hende. Hun består sådan set på alle parametre og jeg havde en fin fin oplevelse. Dog manglede der noget ekstraordinært der skulle få mig til at komme igen. Men jeg er også lidt kræsen på det punkt. Hun er et safe bet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.