Hop til indhold

lucy københavn , et besøg til glemmebogen

Featured Replies

Skrevet

tog en for holdet med lucy , som ikke tidligere var anmeldt . det var middelmådigt og intet specielt , omend hun skal have ekstra point for sin indsats

https://nympho.dk/n14597/4472/sweet-lucy-few-days-in-copenhagen/

pigen er sød og lækker , men billederne er nok en tand for gavmilde . lucy er blond ( extensions mener jeg ) og har smukke øjne . hun er ikke skin og ben , men ellers står hun flot . dejlig numse , men meget flade bryster . hun har mange tatoveringer til den ( undskyld sproget ) " slutty " side . det finder man ud af hvad betyder når man har hende nøgen foran sig ( billederne røber også lidt )

det hele virkede som en transaktion . penge , bad , sex . ingen reaktion fra hende ved slik , det har jeg så aldrig oplevet før . middelmådigt bj , men fint knald . intet gfe , kun lidt snak mellem runder

pga den manglende indlevelse var jeg ikke særlig tændt . men hun gjorde en rigtig fin indsats uden nogen brok overhovedet og jeg kom i mål begge runder .

er man kun interesseret i et knald er hun fin , men til prisen havde jeg forventet en anden oplevelse

Redigeret af AgentLeman

Skrevet

Jeg synes altid de GPere der har overbroderet og skamferet kroppen, har et lidt anstrengt forhold til dem selv.

En eller 2 er fint nok, men selvpinelsen og narcisismen træder tydeligt frem ved yderligere skamfering.

Skrevet
AgentLeman skrev, for 3 timer siden:

tog en for holdet med lucy , som ikke tidligere var anmeldt . det var middelmådigt og intet specielt , omend hun skal have ekstra point for sin indsats

https://nympho.dk/n14597/4472/sweet-lucy-few-days-in-copenhagen/

pigen er sød og lækker , men billederne er nok en tand for gavmilde . lucy er blond ( extensions mener jeg ) og har smukke øjne . hun er ikke skin og ben , men ellers står hun flot . dejlig numse , men meget flade bryster . hun har mange tatoveringer til den ( undskyld sproget ) " slutty " side . det finder man ud af hvad betyder når man har hende nøgen foran sig ( billederne røber også lidt )

det hele virkede som en transaktion . penge , bad , sex . ingen reaktion fra hende ved slik , det har jeg så aldrig oplevet før . middelmådigt bj , men fint knald . intet gfe , kun lidt snak mellem runder

pga den manglende indlevelse var jeg ikke særlig tændt . men hun gjorde en rigtig fin indsats uden nogen brok overhovedet og jeg kom i mål begge runder .

er man kun interesseret i et knald er hun fin , men til prisen havde jeg forventet en anden oplevelse

Manglende indlevelse.

Det bliver der åbenbart mere af. Jeg har haft en del nittere på det sidste, som jeg foretrækker at glemme og derfor ikke skriver om. For så skal jeg opleve det hele en gang til. Derfor tak for din indsats, AgentLeman.

Skrevet

Besøgte Lucy for efterhånden mange år siden og det gav mig heller ikke lyst til en gentagelse nogensinde igen 

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 15 minutter siden:

Besøgte Lucy for efterhånden mange år siden og det gav mig heller ikke lyst til en gentagelse nogensinde igen 

så er det jo din skyld jeg fik denne oplevelse , du lavede jo ikke en anmeldelse !!

jeg tager mobilepay og kontanter som kompensation

hehe husk at anmelde :D

Skrevet

Det var noget tid før jeg opdagede Eroguide forummet og i en del tid læste jeg bare lidt med uden profil herinde. 

Det er måske lidt omsonst at komme ind som ny bruger og lige liste de dårlige besøg op fra længe før :P Jeg har dog et par gange smidt en kommentar i efterlysningerne om de mindre heldige besøg hvis det er nogen der er spurgt til derinde. 

Skrevet

Nu kommer jeg endnu engang til at kommentere på en anmeldelse, hvor jeg ikke selv har besøgt pigen – det har jeg det lidt blandet med. Men tak for en fin anmeldelse. Jeg har haft kig på hende. Hun ser fin ud på billederne men helt sikkert med tatoveringer og det ligner måske ikke verdens største bryster.

Dillermand Junior skrev, for 11 timer siden:

Jeg tror ikke, jeg har set hende før, og der står i hendes annonce hun er ny, så er du sikker?

Bobstar skrev, for 14 timer siden:

(…)

En eller 2 er fint nok, men selvpinelsen og narcisismen træder tydeligt frem ved yderligere skamfering.

Haha, det er da måske en lidt sjov kobling at lave?

Jeg synes egentlig billederne af hende med tatoveringer og det hele ser ret fine ud, men det må jo ses i sammenhæng med @AgentLemans anmeldelse. Jeg tænker måske hun med sit look kommer til at appellere mere til en lidt yngre/mere “ny i gamet” målgruppe :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
AgentLeman skrev, for 16 timer siden:

men meget flade bryster 

"naturlige A skål bryster" nok derfor ;)

Skrevet
  • Author
TheLion skrev, den 31.10.2023 at 10:17:

Jeg tror ikke, jeg har set hende før, og der står i hendes annonce hun er ny, så er du sikker?

hun fortalte mig at det ikke er første gang hun besøger danmark

Skrevet
AgentLeman skrev, for 4 timer siden:

hun fortalte mig at det ikke er første gang hun besøger danmark

Tak for dit svar. Jeg tror bare, jeg undrede mig, når @Dillermand Junior skrev han besøgte pigen for flere år siden og hun er 22 år gammel ifølge annoncen. Jeg kunne heller ikke ligesom dig finde tidligere anmeldelser af hende umiddelbart, men det behøver jo ikke altid at udelukke det – det virker dog til at der er andre piger der har brugt navnet før :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

* Eller det lyder i hvert fald som om, at du ikke har kunne finde nogen tidligere anmeldelser af hende, ud fra hvad du skriver.

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.