Hop til indhold

GP søges til let dominans

Featured Replies

Skrevet

Ja, som overskriften lyder, søger jeg en GP, som jeg kan lave let kvælertag på og slet ikke noget voldsomt. Det er ikke hardcore. Jeg vil gerne kunne hive i håret. Bruge gagball på. Hård sex. 

Det er lidt en ny verden for mig at bevæge mig ud i, da jeg oftest er til en blanding af PSE og GFE, og er gået til de samme GP’er i langtid, men, når jeg spørger om det er noget de gør, er det oftest: “nope”. 

Kender i nogen i det jyske? Jeg kører skam også gerne for det mod Fyn eller Sjælland, hvis chancen byder sig. Eller hvis du som GP tilbyder det, så skriv gerne en PB. 

Skrevet
udinaturen skrev, for 4 timer siden:

Ja, som overskriften lyder, søger jeg en GP, som jeg kan lave let kvælertag på og slet ikke noget voldsomt. Det er ikke hardcore. Jeg vil gerne kunne hive i håret. Bruge gagball på. Hård sex. 

Det er lidt en ny verden for mig at bevæge mig ud i, da jeg oftest er til en blanding af PSE og GFE, og er gået til de samme GP’er i langtid, men, når jeg spørger om det er noget de gør, er det oftest: “nope”. 

Kender i nogen i det jyske? Jeg kører skam også gerne for det mod Fyn eller Sjælland, hvis chancen byder sig. Eller hvis du som GP tilbyder det, så skriv gerne en PB. 

Du skal være velkommen til at skrive til mig. :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.