Hop til indhold

Wendy & Mischelle / WENDY and MICHELLE

Featured Replies

Skrevet

Jeg kender ikke Michelle, men, Wendy… hun er fucking lækker og pisse fræk! Der er blandet anmeldelser om Wendy herinde, men, jeg havde en rigtig god kemi med Wendy. Rigtig dejlig oplevelse!

Michelle kender jeg ikke, men, har netop skrevet til Wendy (og Michelle) om de skulle have en ledig tid til mig i morgen til en fræk trekant. Jeg savler helt ved tanken lige nu… anmeldelse kommer i morgen. 

Skrevet
udinaturen skrev, den 30.10.2023 at 18:46:

Jeg kender ikke Michelle, men, Wendy… hun er fucking lækker og pisse fræk! Der er blandet anmeldelser om Wendy herinde, men, jeg havde en rigtig god kemi med Wendy. Rigtig dejlig oplevelse!

Michelle kender jeg ikke, men, har netop skrevet til Wendy (og Michelle) om de skulle have en ledig tid til mig i morgen til en fræk trekant. Jeg savler helt ved tanken lige nu… anmeldelse kommer i morgen. 

Kan kun sige positivt om Wendy. Helt enig.  
spændt på at høre om din oplevelse med begge 

Skrevet
udinaturen skrev, den 30.10.2023 at 18:46:

Fik du en på opleveren eller hvordan gik det?

Skrevet

Bossy skrev, for 4 timer siden:

Fik du en på opleveren eller hvordan gik det?

Nej, jeg fik desværre ikke en på opleveren. Jeg måtte selv aflyse, desværre. Men det er på to-do! Helt sikkert! 

Skrevet
udinaturen skrev, for 4 timer siden:

Nej, jeg fik desværre ikke en på opleveren. Jeg måtte selv aflyse, desværre. Men det er på to-do! Helt sikkert! 

Det var en skam. Har en aftale med Mischelle imorgen og ville gerne have haft en bekræftelse på billederne som virker lidt fake.

Skrevet
Bossy skrev, for 13 timer siden:

Det var en skam. Har en aftale med Mischelle imorgen og ville gerne have haft en bekræftelse på billederne som virker lidt fake.

Du må lige melde ud, hvordan det gik :)

Skrevet

Ha ha jeg fortrød og tog Inessa som jeg vidste var ægte..Det var en rigtig god oplevelse. :P

Jeg havde bare ikke lyst til at blive skuffet, så desværre. 

Skrevet

Hey Guys,

I took a trip for the team to Mischelle and now returning with a smile. She is lovely very welcoming, slim and hot lady. Probably around 38yo, but no extra weight anywhere except her nice and good shaped silicone boobs and her lips. Very nice, round and tasty butt.

It’s her in the pictures and many tattoos and piercings are proving that, but don’t expect the same look. It will be somehow different without professional makeup and hairstyle. Anyway it is worth visit.

However I didn’t have a perfect chemistry with her but also it was a quick visit for 30 min. and I have no complains. All extras a bit over the normal price starting from 350,-

girl 9/10

sex 8/10

blow with 9/10

I am new user here and was only checking reviews before, but after some talk that Michelle had too much questions about fake pictures or not decided to help her with a review.

Skrevet

A little correction about age, just got a message from Michele that she is actually 34. Woops :D

No hard feelings Mischelle. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.