Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Pepsimax 75 skrev, for 16 minutter siden:

Jo hende besøgt jeg i lørdags 

Kunne du fortælle om det var godt eller skidt - tak

Skrevet

Jeg var meget godt tilfreds alt hvad vi aftalte blev gennemført med kryds og slange 

Utroligt sød pige men mener hun sage at hun smutter idag 

Hun er fra Brasilien 

Eneste lille minus var hun lige skulle have en par hiv af hendes cigaret men heldigvis af den slags som ikke lugter 

Skrevet

Jeg besøgte hende i går mandag 30/10 og hun sagde hun ville være i Aalborg til og med fredag 3/11.

Jeg var meget tilfreds og satser på at besøge hende igen mens hun er i Aalborg. 

Hun er en virkelig sød og flot pige og meget stor indlevelse. 

Skrevet

Har også besøgt og hun var helt fantastisk. Det fungerede i hvert fald helt i top for mig.

Hun er rigtig sød, er flot på meget naturlig måde, har dejlige latino form og så er masser af indlevelse, med både kærlige og liderlige blik.

Og så bare rigtig fræk. Hun suttede løs, mens hun pumpede min røv med to fingre. Jeg afbryder hendes blowjob for at få et kys, og så spytter hun hendes bj savl i munden på mig :D

Så helt sikkert en anbefaling. Jeg vil godt tage tilbage til Aalborg for at nå et besøg mere. Eller holde øje med hvor hun ellers tager hen.

• 2 weeks later...
Skrevet
ReeferMadness skrev, den 1.11.2023 at 13:45:

Har også besøgt og hun var helt fantastisk. Det fungerede i hvert fald helt i top for mig.

Hun er rigtig sød, er flot på meget naturlig måde, har dejlige latino form og så er masser af indlevelse, med både kærlige og liderlige blik.

Og så bare rigtig fræk. Hun suttede løs, mens hun pumpede min røv med to fingre. Jeg afbryder hendes blowjob for at få et kys, og så spytter hun hendes bj savl i munden på mig :D

Så helt sikkert en anbefaling. Jeg vil godt tage tilbage til Aalborg for at nå et besøg mere. Eller holde øje med hvor hun ellers tager hen.

Lyder ikke til hun er helt uden evner. Er pt i Kbh, så måske jeg skal skynde mig ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.