Hop til indhold

Recommended Posts

Det er satme en utaknemlig opgave at følge i Bee´s fodspor! Men nogen skal jo forsøge. Det lykkedes på ingen måde af Lita.

https://annoncelight.dk/showad/388141

Sød pige - lidt genert i starten, men hun løsner op som timen skrider frem. Kysser med begrænset engagement. Blow vel ok  - uden at englene synger. Sexdelen også ok, men det skinner igennem, at hun ikke helt er med. Hun havde til gengæld ingen problemer med at tage ladningen i munden. Ægte små bryster der passer til kroppen. Der er lidt med mavsen, men pyt med det! Pæn bagdel og ben. Alt for mange tattoo efter min smag, men det glemmer jeg hurtigt. Jeg tror hun vinder ved nærmere bekendtskab. Så med forbehold et fuldt ud godkendt besøg.  Og det ender vel også op i en (lille) anbefaling. :)

Analysen bærer sikkert præg af, at jeg har været utrolig glad for at besøge  Bee.
Så genbesøg kan fint  komme på tale, men tænker jeg vil prøve Kati næste gang. Selvom jeg ikke er vild med silikonebryster - hvad jeg forstod hun havde. Hilste kort på hende - hun virkede ikke særlig imødekommende, men det kan sagtens skyldes, at jeg besøgte hendes kollega - og derfor ikke vil tage opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en klinik

Slet ikke diskret

Men vi går jo den mørke tid imøde :ph34r: kender ikke de 2 nye               men har været der mange gange pigerne plejer at være hurtige til at lukke op

Redigeret af B70

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den dag havde de en ny klokke/kamera oppe der bimlede og bamlede, så hele gaden kunne høre det :lol::D:D Jeg har ikke noget at skjule, så jeg er ligeglad, men ved godt det ikke gælder alle. Derfor har jeg talt med deres Boss om det. Ved ikke om det er rettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne holder fint - på dem begge. Selvom jeg "kun" har nærstuderet den ene.
Det med priser og adresser husker jeg ikke så godt - men begge dele oplyses ved bestilling. Kan det være en hjælp, vil jeg kalde det fornuftige standardpriser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har også nyt telefon nummer, har ellers haft det samme i flere år. Er det måske ny ejer? Er lidt skeptisk, da det altid har været så godt på det sted.

Redigeret af Golf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, for 22 timer siden:

Billederne holder fint - på dem begge. Selvom jeg "kun" har nærstuderet den ene.
Det med priser og adresser husker jeg ikke så godt - men begge dele oplyses ved bestilling. Kan det være en hjælp, vil jeg kalde det fornuftige standardpriser.

Altså jeg har ikke kunne få oplyst priser, da jeg skrev til dem. Dem ville jeg få at vide, når jeg ankom.

Jeg lader bare være med at bestille en tid, fordi jeg synes det er en mærkværdig ugennemsigtig tilgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 30.10.2023 at 09:26:

Det er satme en utaknemlig opgave at følge i Bee´s fodspor! Men nogen skal jo forsøge. Det lykkedes på ingen måde af Lita.

https://annoncelight.dk/showad/388141

Sød pige - lidt genert i starten, men hun løsner op som timen skrider frem. Kysser med begrænset engagement. Blow vel ok  - uden at englene synger. Sexdelen også ok, men det skinner igennem, at hun ikke helt er med. Hun havde til gengæld ingen problemer med at tage ladningen i munden. Ægte små bryster der passer til kroppen. Der er lidt med mavsen, men pyt med det! Pæn bagdel og ben. Alt for mange tattoo efter min smag, men det glemmer jeg hurtigt. Jeg tror hun vinder ved nærmere bekendtskab. Så med forbehold et fuldt ud godkendt besøg.  Og det ender vel også op i en (lille) anbefaling. :)

Analysen bærer sikkert præg af, at jeg har været utrolig glad for at besøge  Bee.
Så genbesøg kan fint  komme på tale, men tænker jeg vil prøve Kati næste gang. Selvom jeg ikke er vild med silikonebryster - hvad jeg forstod hun havde. Hilste kort på hende - hun virkede ikke særlig imødekommende, men det kan sagtens skyldes, at jeg besøgte hendes kollega - og derfor ikke vil tage opmærksomhed.

Ja der er lidt for mange tuser på den ene. Hun ser ikke så slim ud.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf skrev, for 17 timer siden:

De har også nyt telefon nummer, har ellers haft det samme i flere år. Er det måske ny ejer? Er lidt skeptisk, da det altid har været så godt på det sted.

Alt er som det var - samme ejer. Bare nyt tlf. nr.   Jeg har aldrig hørt - eller fornemmet sex uden på stedet - så det tror jeg ikke kommer på tale. Det er jo søde og ordentlige piger der værner om sikkerheden. Hvis man kender lidt til priserne rundt om, bliver man ikke forskrækket af priserne i huset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Månestjerne skrev, den 1.11.2023 at 11:53:

Alt er som det var - samme ejer. Bare nyt tlf. nr.   Jeg har aldrig hørt - eller fornemmet sex uden på stedet - så det tror jeg ikke kommer på tale. Det er jo søde og ordentlige piger der værner om sikkerheden. Hvis man kender lidt til priserne rundt om, bliver man ikke forskrækket af priserne i huset.

hvordan får man fat i deres ejer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...