Hop til indhold
sn57

BBW Lina som domina

Recommended Posts

Ved ikke om man kan anmelde en annonce her, men nu gør jeg det i alle fald

Læste tilfældigt en annonce fra BBW Lina som satte noget i gang hos mig 
 :)

https://annoncelight.dk/showad/331307

 

OBS - følgende tekst og tilbud er kun til slaver!!! :
 

Jeg er lige i mit es, til at lade min indre kælling få totalt frit spil. Så er du en lille uduelig mandsling som godt ved din plads er på knæ for en kvinde. Så er det idag du skal hanke op i dine små ynkelige boller og indfinde dig! Indstil dig på, at piske svinges, ord og ordre flyver, reb/klemmer/sounds/stearin/strøm/nåle/sissy/tortur play/cbt/fangeskab - alt jeg kan komme på kan være aktuelt i den her leg, som kun handler om at behage mig! Kom med 1600kr for 60 min i min totale varetægt!

Der må gerne være ting som er No go for dig - men en ting er sikkert. Du husker og mærker mig i nogle dage efter vores stund sammen. pisk og mærker er et ufravigelige krav til den her pris!!

Her er en domina som melder ud at få hun sine lyster opfyldt så er prisen en anden, altså en domina med rigtige lyst og som vil give rabat hvis de bliver opfyldt.

:wub:

Har aldrig besøgt BBW Lina, men det skal ske og så må vi se om jeg bliver opkrævet fuld pris bagefter:mrgreen:

 

PS

Er der nogen som har oplevet BBW Lina som domina håber jeg du/I vil dele oplevelsen med os andre

Redigeret af sn57

Del dette indlæg


Link til indlæg
SødfyrJylland skrev, Lige nu:

ohhh spændende, men damn jeg ville bare gerne have en GF oplevelse med hendes med alt inkl. :)

Det kan du vel også, hvis I begge har samme opfattelse af alt inkl.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 10 timer siden:

Ved ikke om man kan anmelde en annonce her, men nu gør jeg det i alle fald

Læste tilfældigt en annonce fra BBW Lina som satte noget i gang hos mig 
 :)

https://annoncelight.dk/showad/331307

 

OBS - følgende tekst og tilbud er kun til slaver!!! :
 

Jeg er lige i mit es, til at lade min indre kælling få totalt frit spil. Så er du en lille uduelig mandsling som godt ved din plads er på knæ for en kvinde. Så er det idag du skal hanke op i dine små ynkelige boller og indfinde dig! Indstil dig på, at piske svinges, ord og ordre flyver, reb/klemmer/sounds/stearin/strøm/nåle/sissy/tortur play/cbt/fangeskab - alt jeg kan komme på kan være aktuelt i den her leg, som kun handler om at behage mig! Kom med 1600kr for 60 min i min totale varetægt!

Der må gerne være ting som er No go for dig - men en ting er sikkert. Du husker og mærker mig i nogle dage efter vores stund sammen. pisk og mærker er et ufravigelige krav til den her pris!!

Her er en domina som melder ud at få hun sine lyster opfyldt så er prisen en anden, altså en domina med rigtige lyst og som vil give rabat hvis de bliver opfyldt.

:wub:

Har aldrig besøgt BBW Lina, men det skal ske og så må vi se om jeg bliver opkrævet fuld pris bagefter:mrgreen:

 

PS

Er der nogen som har oplevet BBW Lina som domina håber jeg du/I vil dele oplevelsen med os andre

Du kan roligt komme afsted. Hun er pissegod.

Fået mig til at gøre ting jeg aldrig havde forestillet mig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
knkslvts skrev, for 13 minutter siden:

Du kan roligt komme afsted. Hun er pissegod.

Fået mig til at gøre ting jeg aldrig havde forestillet mig...

... Og hvad fik hun dig til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgt på Hoelvej til savle bj.

Her er tale om en pige der ikke går på kompromis. 100% perfekt deepthroat med masser af savl/spyt. Hun fik et par smæk på balder og bryster og tilmed det kunne hun lide.

Eneste 2 minus er man ikke må skyde den af nede i halsen på hende og stedet der er lidt "skummelt"

Pigen 9/10

Stedet 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ærgerligt at man ikke må skyde den af ned i halsen, noget som jeg holder vældig meget af. Men selvfølgelig skal hendes grænser respekteres og så er der jo andre muligheder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow, her gad jeg godt lægge min røv i klaskehøjde! Mage til flot og sensuel kvinde skal man da vist lede længe efter, havde jeg muligheden tog jeg afsted ved først givne lejlighed. Lina har præcis det jeg drømmer om; en vilje og en lyst til at tage det hun vil have. Jeg ville ønske mig at ligge for hendes fødder og blive pisket, sparket, nevet, bidt og hvad hun ellers kunne finde på. Jeg vil elske at blive kommanderet rundt og gøre mit yderste for at tilfredsstille hendes lyster. Jeg kunne drømme om at se hendes røv og fisse sænke sig over mit ansigt, så jeg var overladt til hendes nåde medens jeg bare kunne slikke det bedste jeg har lært, mens jeg drømmer om at få den næste mundfuld luft. 

Et af Linas tilholdssteder er kun ½ time fra mig, men har nok lidt svært ved at finde en bil jeg kan køre af sted i. Jeg drømmer om at det kan lade sig gøre. Tænder helt vildt på konceptet om at fuldstændig overgive mig til en krævende kvinde, der ved hvad hun vil

serveLina

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sharky skrev, for 6 timer siden:

Hvis du så gerne vil, så er det afsted på cykel når der ikke er længere. 

Har faktisk overvejet det, men tænker lige nu i retning af en taxi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...