Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388071

Heidi er ikke Heidi, altså ikke dansk selv om der bleb skrevet på dansk.

1600kr. for 1 time, og tænkte nu skal jeg have en god gang massage plus bj og sex.

Hvor n sendte et selfie, og så tog heg af sted, 

Det er bestemt ikke hende på billederne, og hun hendes bj er med tænder, massage var få penselstrøg med fingrene, og lidt tør indsmøring. Så blev jeg bedt om at vende mig om efter 7min og hun gik i gang med tænderne, og brugte brysterne, som er noget længere end dem på billedet 

Så blev der et par minutter med 69, jeg ville røre lidt på klitten, men blev fejet væk, efter lidt  kunne jeg mærke hun ikke kunne holde den, så hun hoppede om og kom gummi på og så oven på.

Normal vil jeg blive der og holde på krudtet, og lege lidt med hinanden, men synes jeg var så utilpas, at jeg gav mig op, efter 20min. stod jeg og var på vej hjem. Hun tilbød ikke at give massage resten af tiden osv. takket være det.

Jeg var selvfølgelig høflig overfor hende, men det var satme spild af penge. Øv. 

Hun var ikke grim, og hende figur var heller ikke skidt. Men det var sessionen desværre.

Det eneste gode var parkering.

Så det blev sidste gang der.pan widget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tin-tin skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/388071

Heidi er ikke Heidi, altså ikke dansk selv om der bleb skrevet på dansk.

1600kr. for 1 time, og tænkte nu skal jeg have en god gang massage plus bj og sex.

Hvor n sendte et selfie, og så tog heg af sted, 

Det er bestemt ikke hende på billederne, og hun hendes bj er med tænder, massage var få penselstrøg med fingrene, og lidt tør indsmøring. Så blev jeg bedt om at vende mig om efter 7min og hun gik i gang med tænderne, og brugte brysterne, som er noget længere end dem på billedet 

Så blev der et par minutter med 69, jeg ville røre lidt på klitten, men blev fejet væk, efter lidt  kunne jeg mærke hun ikke kunne holde den, så hun hoppede om og kom gummi på og så oven på.

Normal vil jeg blive der og holde på krudtet, og lege lidt med hinanden, men synes jeg var så utilpas, at jeg gav mig op, efter 20min. stod jeg og var på vej hjem. Hun tilbød ikke at give massage resten af tiden osv. takket være det.

Jeg var selvfølgelig høflig overfor hende, men det var satme spild af penge. Øv. 

Hun var ikke grim, og hende figur var heller ikke skidt. Men det var sessionen desværre.

Det eneste gode var parkering.

Så det blev sidste gang der.pan widget

Tak for din indsats. Har selv været en lignende oplevelse igennem for nylig.

Spild af penge. En erfaring rigere. Endnu mere kritisk i sine valg bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I det mindste kunne du gå derfra med følelsen af at være blevet bollet i rø...:lol:

Desværre er der en del af disse annoncer i øjeblikket og der har også været tilsvarende dårlige anmeldelser. Ved dog ikke om det er samme pige/sted. 

1600 kr. spildt er bare virkelig irriterende. Det er der, hvor man skulle være gået med det samme igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 53 minutter siden:

Amen, hvorfor gik du så ikke igen ...:rolleyes:

Er lidt i tvivl om det er et spørgsmål jeg skal svare på.

Det var ikke udseendet eller kroppen jeg var utilfreds med, hvis du læste hvad jeg skrev.

Så det giver jo ingen mening, at gå efter jeg har betalt og lagt mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må også lige krybe til korset her ;-(

Tæt på at booke hende hun er nu på Amager. Godt jeg lige tænkte - tjekker lige erooguiden og hermed stort tak til jer gutter der desværre har taget en for holdet 

Jeg lod mig også narre af 1. Dansk pige 2. En rimmelig flot tekst 3. Billeder af pigen.

Fik også af vide 1700 for 1 time. 
Jeg leder (også) videre 

// Amar Lover 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...