Hop til indhold

Tanja1 Nr sundby

Featured Replies

Skrevet

En dejlig moden dame med flotte og frække tatoos hun er fræk , sød og dejlig hende kan jeg sagtens anbefale at besøge

Skrevet
Hotboynord skrev, for 5 timer siden:

En dejlig moden dame med flotte og frække tatoos hun er fræk , sød og dejlig hende kan jeg sagtens anbefale at besøge

Lige den modsatte oplevelse herfra. Stor og tyk vil jeg kalde hende, og meget sigøjneragtig i hendes adfærd. Billederne passer slet ikke, da hun er større i virkeligheden og noget slidt.

Men sådan er der jo forskellige oplevelser :)

Skrevet

Ved nærmere eftersyn har hun skiftet billeder, og nu er der kun et gammelt. De nye er retvisende nok, og så kan folk jo selv bedømme :)

Skrevet

Var forbi for et par måneder siden, men gik igen, da hun på ingen måder var min type. 

Skrevet

jeg elsker at besøge tanja, da hun kan opfylde det jeg søger

har besøgt hende siden 2012

Skrevet
Hotboynord skrev, den 29.10.2023 at 16:41:

Jeg overvejer om jeg skal vove pelsen, det ville isåfald være min debut hos en GP

Skrevet

Jeg besøgte hende en enkelt gang for en del år siden da hun holdt til i Hirtshals og jeg mindes stadig hvordan hun kyssede med tungen som var vi kærester og bagefter fik jeg et blowjob til et 13 tal og boede vi ikke så langt fra hinanden ville jeg ihvertfald gerne møde hende igen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.