Hop til indhold

Romantisering af egne oplevelser

Featured Replies

Skrevet

Til morgenkaffen i dag, gik det op for mig at jeg har været involveret i købesex på den ene eller anden måde i cirka 12 år nu. Det hænder sommetider at jeg tænker tilbage på min spæde start som ung mand, det forbudte, det pirrende og alt den slags.

Det jeg kom frem til, er at jeg ofte glorificerer min start i den her verden. Sådan lidt med rosenrøde briller. Jeg husker tydeligt min debut hos Laura fra Pussygalores og hvordan det møde førte til en perlerække af oplevelser med legendariske Oliviano1 som var fuldkommen mindblowing for en 20-21årig. 

Jeg har stadig dejlige oplevelser, men det er som om de ikke helt kan nå de vilde højder, som dengang for 10-12 år siden. Pigerne er nu også nogle andre end dengang og miljøet har ændret sig en del. Er der andre der har det på samme måde, eller er jeg bare blevet en kende for nostalgisk? :D 

Skrevet

Er helt enig i at det var meget anderledes dengang. Trods jeg aldrig har være det sted du nævner. Og mere er til thaier dog var der flere undtagelser dengang i forhold til at besøg danske steder -nu er det lige nul. Men det jeg kan lide er amatøragtigt, og dengang var det nemt at finde for det var nærmest kun amatør;-) I dag er det en sjældenhed -og profferne styrre showet med hård hånd!!! trist udvikling...

Skrevet

Har det heldigvis omvendt.

Som ung jagtede jeg tilbudssex, billige hurtige knald ofte ret spontant og der var en sjælden gang her og der nogle guld oplevelser imellem men det meste var overfladisk og ikke noget mindeværdigt. 

Hvor jeg idag selektivt holder mig til ganske få GPer og laver aftaler med dem igen og igen og prioriterer  længerevarende aftaler med dem og her oplever jeg virkelig noget sex og intimitet der er i en helt anden liga og langt bedre end noget jeg havde da jeg var ung. 

Skrevet
Møffe skrev, for 1 time siden:

I dag er det en sjældenhed -og profferne styrre showet med hård hånd!!! trist udvikling...

Hvordan skal det forståes? 
Er det negativt at vi ikke er amatør og hvorfor?

Mine mange gæster elsker at jeg ved hvad jeg laver og hvad jeg kan . Jeg kan aflæse hvad han gerne vil og har ingen nykker.

Den erfaring jeg har i dag havde jeg ikke som ung og det er det mine gæster betaler for;)

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan skal det forståes? 
Er det negativt at vi ikke er amatør og hvorfor?

Mine mange gæster elsker at jeg ved hvad jeg laver og hvad jeg kan . Jeg kan aflæse hvad han gerne vil og har ingen nykker.

Den erfaring jeg har i dag havde jeg ikke som ung og det er det mine gæster betaler for;)

-Ja for mig er det spændende, at det er amatøragtigt -uforusigeligt og en fælles glæde ved at finde det sammen... Har haft de beste stunder med nogen ganske unge urutinerede... Når det bliver en rutine for dem falder de langsomt i søvn -og når man så vække dem af tornerosesøvnen kan det igen blive sjovt og en super fin oplevelse... Vi er ikke ens og en dag har jeg lyst til det ene, næste dag det modsatte... Men hvis du kan aflæse det -så kan du noget mange ikke kan;-) Er min erfaring...

Skrevet

Mine erfaringer med muligheder og oplevelser i “de gode gamle dag” og i forhold til den grumme nutid er, at muligheder og oplevelser har vekslet igennem årene, men jeg oplever ikke at det ene er bedre end det andet. 

Jeg oplever to ting spiller ind på fortid vs. nutid. Og begge dele handler om mig selv. 

Der ene handler om mere håndgribelige ting, såsom min erfaring og evner, mit kendskab til mig selv og mine lyster/ønsker og min økonomiske formåen. 

Det andet som spiller ind ift. fortid vs nutid er menneskets sind og mere specifikt selektiv hukommelse. Som menneske er det naturlig at huske de gode oplevelser bedre end de dårlige, og endda over tid at gøre de dårlige oplevelser bedre eller helt at glemme dem. 

Men uanset hvad - om fortiden var bedre end nutiden eller ej, så er nuet det eneste vi kan handle på og fremtiden det eneste vi kan søge at ændre på.

Skrevet

Kære Brandmandsam:)

- - et godt skriv!!  - - med udgangspunkt i din egen indsigt fra dengang til nutid

Dit skriv er faktisk også sådan  set "In general" for mange andre af vores livs facetter som ikke har noget med sex at gøre.

I sådan en refleksion indgår også dette danske ordsprog: "livet leves forlæns - og forstås baglæns"

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet

Tak, @Nye tider:D

Jeg er enig i at perspektivet også gælder livets mange andre facetter. 

Og I dit input med ordsproget, hvilket passer så fint på reflektionen om det forgange. Der er bestemt viden jeg gerne ville haft haft før en given førstegangsoplevelse, men som (paradoksalt) kun kommer med livserfaring. 

Skrevet
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Når det bliver en rutine for dem falder de langsomt i søvn -og når man så vække dem af tornerosesøvnen kan det igen blive sjovt og en super fin oplevelse...

Måske de keder sig i selskabet men hvad ved jeg også:rolleyes:

Skrevet

Jeg tror man som menneske har en tendens til at glemme dårlige ting og romantiserer de gode endnu mere end hvad sandheden i bund og grund er.. Hvis man huskede virkeligheden som den var ville ingen kvinder der har født naturligt få mere end et barn:lol:..

Ens eget sind ændre sig også med alderen og du er måske mere i tråd med hvad du ønsker hvilket gør det til er sværere besøg for os piger end en nybegynder der bliver forundret hvis man bare er øverst mere end 5 minutter:P.. 

Slutteligt så er jeg sikker på at pigerne den gang havde en noget større kundebase hvilket generelt giver mere mentalt overskud når man ikke skal bekymre sig for om man kan betale lejen.. Kan da huske jeg fløj rundt på en lyserød sky de travle dage i saunaklubben fordi man havde en kontant tilføjelse af adrenalin hvilket mine gæster da garanteret har kunne mærke.. 

Skrevet
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Måske de keder sig i selskabet men hvad ved jeg også:rolleyes:

Jamen det er da også forståligt -Ligesom "samlebåndsarbejde" -bliver trivielt i længden... 

Skrevet

Jeg synes ikke det har forandret sig så meget over tid ... 
Jeg synes jeg har haft nogle af de bedste oplevelser her efter Corona, men det har noget med pigen at gøre, tror jeg .. 
Og måske, jævnfør det @Dillermand Junior skriver, det at jeg besøger pigen adskillige gange - det har jeg ikke rigtig prøvet før ... 
Jeg vil sige det på den måde, at jeg er i en fase hvor jeg gentagne gange har de der forfærdelige drømme om natten, hvor jeg kysser søde kvinder på maven ... :D:D:wub:
Det har jeg ikke prøvet siden min pure ungdom ... 
Og jeg er flere år over pensionsalderen, for crying out loud ... 

Hvad pigerne på Pussy Galores angår, som @Coronado nævner ...
Så har jeg besøgt nogle af dem her efter Corona ... 
Og det er alle uden undtagelse skønne piger - helt som i de gamle Cassiopeia Stars dage ... 
M-e-n de kan for mig ikke rigtig 'overdøve' hende jeg nævnte ovenfor ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Tja Coronado når jeg reflekterer over min 'karriere' med købekvinder så er det gået sådan her.

Debut med købesex i 1971 hos en gadeluder på Gasværksvej, der førte mig til 3. baggård 4 sal i en møgbeskidt lejlighed. Jeg skulle være gået, men det lille hoved tænkte for mig i min unge alder.

Flere af dem indtil jeg fandt kvinder med mere faste arbejdssteder jeg kunne besøge. Komforten og oplevelsen steg betragteligt det var det der blev kaldt massageklinikker.

Nu begyndte kvaliteten af det jeg søgte at spille en rolle og ja kvaliteten steg tilsvarende. Så meget at jeg giftede mig med en af disse kvinder. Der begyndte min rejse også mod mere avancerede oplevelser, trekanter 2 kvinder 1 mand og 2 mænd 1 kvinde.

Swingerklubber begyndte at dukke op med endnu mere avancerede oplevelser, men blev hurtigt fulgt til dørs af købedamerne.

Gangbangs, lounges, kan ikke huske hvornår Bjørn etablerede Ahornsgade 11, men legendariske frokost arrangementer med 3 4 kvinder og 10 15 mænd.

Og i dag med den kræsne kenders næse for frække arrangementer vælger jeg dem med omhu og får formidable oplevelser.

Undervejs har jeg forelsket mig i 2 af kvinderne, men har styret udenom nogen relationer. Sikkert fordi de ikke tilsvarende var forelsket i mig.

Men nogen af kvinderne er så ligeud af landevejen dejlige imødekommende at jeg mærker den der særlige kemi med dem. Samværet går op i en højere enhed, måske det nogle kalder kærestesex.

Jeg har også gennem de senere år efterspurgt og kunnet købe mere avancerede ydelser til stor fornøjelse for begge parter.

Skrevet
Nye tider skrev, for 18 timer siden:

danske ordsprog: "livet leves forlæns - og forstås baglæns"

:)488270346_download(3).jpeg.d558ea6f248267e12366acd8c2b7b576.jpeg

Manden bag ordene var ganske rigtig den danske filosof Søren Kierkegaard. Ordene rummer meget livsvisdom og stof til eftertanke baseret på det erfaringsmæssige. Kierkegaard var til stor inspiration for den senere så kendte eksistentialisme med Jean-Paul Satre og Simone de Beauvoir som frontfigurer.

BrandmandSam skrev, for 19 timer siden:

Det andet som spiller ind ift. fortid vs nutid er menneskets sind og mere specifikt selektiv hukommelse. Som menneske er det naturlig at huske de gode oplevelser bedre end de dårlige, og endda over tid at gøre de dårlige oplevelser bedre eller helt at glemme dem. 

Men uanset hvad - om fortiden var bedre end nutiden eller ej, så er nuet det eneste vi kan handle på og fremtiden det eneste vi kan søge at ændre på.

Stærk formuleret @BrandmandSam  :)  vi har en evne til at fortrænge de dårlige og kedelige oplevelser ...med mindre de er så groteske, at de fremstår sjove og grinagtige mere end blot pinlige. De (rigtig) gode oplevelse har vi nok en tendens til at forherlige og dermed romantisere, så de bliver lagret som mindeværdige i vores hukommelse! :)  

I sportens verden er det oftest sejrene man husker, men nederlagene man lærer mest af! 

For at drage en håndgribelig parallel.

/ Cruise ...fra det filosofiske hjørne B)

Redigeret af Cruise

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.