Hop til indhold

Solo dobbelt penetration (DP med bolde og pik)

Featured Replies

Skrevet

Har nogen her prøvet dette? Jeg har ikke, men vil gerne... Nogen forslag til gp der kunne være med til at eksperimentere?

soloDP.gif

Skrevet

:) Ser elegant og let ud på filmen, men kan det lade sig gøre i virkeligheden. ?:rolleyes:

Skrevet

Det er absolut ikke så nemt som det ser ud - men man er garanteret et godt grin og en del møffen rundt :lol:

røven skal være tilpas åben og han nosser skal være tilpas lange og medgørlige. Jeg har været med til et forsøge og det var simpelthen noget pillearbejde! 

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan dit udstyr ser ud, men det er altså ikke alle der kan :rolleyes:

Skrevet

En fordel er at have lange nosser...:D

Skrevet

Har man så kondom på nosserne, eller er det græsk uden :huh:

Skrevet
  • Author
Sliksen skrev, den 29.10.2023 at 17:23:

Har man så kondom på nosserne, eller er det græsk uden :huh:

Dette er et meget godt spørgsmål.
Jeg spekulerer virkelig på, om der er nogen, der har pålidelig forskning om risikoen for overførsel af kønssygdomme ved at putte nosserne i en piges røv???

Skrevet
Creampie Guy skrev, 1 time siden:

Dette er et meget godt spørgsmål.
Jeg spekulerer virkelig på, om der er nogen, der har pålidelig forskning om risikoen for overførsel af kønssygdomme ved at putte nosserne i en piges røv???

Der er ingen risiko :) men tvivler på særlig mange piger er friske på ideen ❤️

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.