Creampie Guy 17 Skrevet 29. Oktober, 2023 Har nogen her prøvet dette? Jeg har ikke, men vil gerne... Nogen forslag til gp der kunne være med til at eksperimentere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 29. Oktober, 2023 Ser elegant og let ud på filmen, men kan det lade sig gøre i virkeligheden. ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 29. Oktober, 2023 Det er absolut ikke så nemt som det ser ud - men man er garanteret et godt grin og en del møffen rundt røven skal være tilpas åben og han nosser skal være tilpas lange og medgørlige. Jeg har været med til et forsøge og det var simpelthen noget pillearbejde! Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan dit udstyr ser ud, men det er altså ikke alle der kan 4 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DDR Skrevet 29. Oktober, 2023 En fordel er at have lange nosser... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 213 Skrevet 29. Oktober, 2023 Det må da gøre voldsomt ondt i mosserene! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 29. Oktober, 2023 Har man så kondom på nosserne, eller er det græsk uden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Creampie Guy 17 Skrevet 2. November, 2023 Sliksen skrev, den 29.10.2023 at 17:23: Har man så kondom på nosserne, eller er det græsk uden Dette er et meget godt spørgsmål. Jeg spekulerer virkelig på, om der er nogen, der har pålidelig forskning om risikoen for overførsel af kønssygdomme ved at putte nosserne i en piges røv??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miley_for_pleasure 363 Skrevet 2. November, 2023 Creampie Guy skrev, 1 time siden: Dette er et meget godt spørgsmål. Jeg spekulerer virkelig på, om der er nogen, der har pålidelig forskning om risikoen for overførsel af kønssygdomme ved at putte nosserne i en piges røv??? Der er ingen risiko men tvivler på særlig mange piger er friske på ideen ❤️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg