Hop til indhold

Isabella i Randers - nogle erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter!

Er der nogle af jer der har besøgt Isabella? Hun ser godt nok sprød ud, er helt vild med hendes blondine look! Jeg lå mærke til hendes annonce for et måned eller to tilbage, og hun fangede virkelig min opmærksomhed, men fik hende aldrig besøgt. Er der nogle af jer der har lidt erfaringer med hende, skal hun være min fredags date her til aften? 

https://annoncelight.dk/showad/386192

Redigeret af FugtIFugen

Skrevet
FugtIFugen skrev, for 11 minutter siden:

Hej gutter!

Er der nogle af jer der har besøgt Isabella? Hun ser godt nok sprød ud, er helt vild med hendes blondine look! Jeg lå mærke til hendes annonce for et måned eller to tilbage, og hun fangede virkelig min opmærksomhed, men fik hende aldrig besøgt. Er der nogle af jer der har lidt erfaringer med hende, skal hun være min fredags date her til aften? 

Jo, jeg kan byde lidt ind da jeg besøgte hende da hun var i Aarhus for ikke så lang tid siden. Jeg havde kun bestilt 15min. Da jeg trådte ind i døren mærkede jeg en kærlig varme, hun var iført lingerie samt stockings som ses på billederne, og det gik lige ned i bukserne, så skulle lige holde igen. Hun virkede imødekommende og åbent, dog var hendes engelsk ikke eksisterende, så der skulle telefon til med translate. 

Var ikke igennem det meste, da det trods alt var 15min, men jeg fik hvad jeg kom for. Ville have ønsket at jeg havde bestilt noget mere tid, da den krop er bare pragtfuld! 

Så kan klart anbefale Isabella.

Skrevet
FugtIFugen skrev, for 13 timer siden:

Hej gutter!

Hende kan du fint mødes med. Jeg besøgte hende også da hun var i Aarhus for noget tid siden. Blev desværre kun til et besøg inden hun rejste. Jeg tog en time, plus lidt ekstra, og det var tid og penge godt brugt.

Skrevet
  • Author

Super! Jeg fik ikke besøgt hende her i fredags, men efter jeg nu har læst jeres respons har jeg booket tid med hende her til aften. Tak for svarene til jer begge to! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.