B70 276 Skrevet 28. Oktober, 2023 Hej har i nogen erfaring med denne pige https://annoncelight.dk/showad/380723 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ronaldo 129 Skrevet 28. Oktober, 2023 B70 skrev, for 4 timer siden: Hej har i nogen erfaring med denne pige https://annoncelight.dk/showad/380723 Nej, men billede tre er jeg næsten sikker på er taget i Bummi`s gamle massagested.på Østerbro. men pigen kan jeg ikke genkende når man ikke kan se ansigtet, men hun ser da ganske sød ud. Så hører meget gerne om erfaringer herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 552 Skrevet 29. Oktober, 2023 Ronaldo skrev, for 10 timer siden: Nej, men billede tre er jeg næsten sikker på er taget i Bummi`s gamle massagested.på Østerbro. men pigen kan jeg ikke genkende når man ikke kan se ansigtet, men hun ser da ganske sød ud. Så hører meget gerne om erfaringer herfra. Ja helt sikkert der, nok det mindste thai sted jeg har besøgt , men såmænd ganske hyggeligt, næsten som at besøge et pigeværelse og der er da så man kan få et bad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 145 Skrevet 18. August Jeg har lige besøgt ThaiAnna og hvilken skuffelse. Aftalte 15 min 600. Da jeg kom ind startede hun nedtællingen på sin telefon...og gik så to gange ud af rummet for at ordne ting og bruge min tid, som hun gik meget op i. Påtalte det ikke, ville bevare den spinkle stemning. Da vi så endelig kom igang var det pludselig kun missionær-stillingen...hvad fanden sker der? Er aldrig sket før, hverken som her i "G" eller "F". Altid flere stillinger, 69 og kys (ikke altid på munden). Jeg måtte helle ikke slikke hende, men der sagde jeg: "What do you mean?" Et par gange, venlig men bestemt, hvorefter hun gav sig. Efter kort tid sagde hun finish, finish, hvor jeg så måtte vise hende på væguret, at der kun var gået godt 5 min. Skakmat. Herefter tænkte jeg, nej fandme nej og pulede hende for at få "value for money". Det fik jeg, for det passede hende ikke, men så kunne hun lære det! Fik dog lov at låne brusenichen bagefter og hendes alarm ringede, da jeg næsten havde fået tøjet på..hun havde skam åbnet døren, så jeg kunne komme ud i en fart. Foto er gamle og hun er ikke slank. Ubehøvlet stram retorik, milevidt fra den sødeste Jusmine, jeg ofte besøgte på adressen, hun er på Faaborgvej nu. Gentagelse, absolut nej, absolut nej! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1459 Skrevet 21. August Jeg har også besøgt hende for et par dage siden til 30 min, og det var en helt fin oplevelse. Fik massage med måske lidt rigeligt olie, B2B og sex i nogle stillinger inden jeg måtte overgive mig. Faktisk ganske fin tur med hende. Jeg syns hun er lækker, og jeg må kraftigt korrigere Hook, som tydeligvis er blevet fornærmet, og så smider urigtige oplysninger og sure opstød! Pigen er præcis som billederne med krop og ansigt, dér hvor man tydeligt kan se tatoo'en på brystet....de andre ser redigeret ud. Hun er med garanti slank og har en lille fræk røv og naturlige bryster. Jeg skal helt sikkert igen, da der lige er et par andre stillinger jeg kunne tænke mig at prøve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 77 Skrevet 21. August Hook... Jeg synes det er helt vanvittigt at skrive og tænke som du gør. Helt ærligt. Er du så sørgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 145 Skrevet 21. August oldmanhavingfun skrev, 1 time siden: Hook... Jeg synes det er helt vanvittigt at skrive og tænke som du gør. Helt ærligt. Er du så sørgelig Oldmanhavingfun... Nej, jeg er ikke sørgelig, men bliver sur når nogen tager røven på mig! Hun viser mig, hun har startet tiden på sin telefon, lige da vi kommer påklædte ind i rummet for derefter at forsvinde ud lave, hvad ved jeg, to gange. Vi starter, hvor jeg intet må, kun missionærstillingen, så sygt, hvilket jeg påpejer og får lov at slikke hende en smule. Efter lidt tid, finish, finish, hvor jeg på væguret fysisk kan vise max halvdelen af tiden er gået. Vi fortsætter, men hun har allerede ødelagt det hele. Ja, foto er hende, men de er gamle og hun har sul på kroppen, hvilket ikke tiltaler mig. Jeg er IKKE til massage, men kun sex og tænker, hun kun nok ikke er til den type kunder, men så skulle hun have sagt nej. Det ændre ikke på, hun snød en pæn, høflig og nyvasket mand. Går man kun efter god sex er det ikke ThaiAnna. Desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1459 Skrevet 22. August (edited) Jamen jeg vil så korrigere igen..... Billederne er ikke gamle. De viser hende fuldstændigt som hun er nu - især dem hvor hun er i lingeri på parketgulvet under nogle billeder - stående alene og ved den hvide stol. Så kan man jo selv bedømme om hun har sul på kroppen eller ej. Redigeret 22. August af Big3lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
efføm 1 Skrevet 22. August Hook skrev, for 11 timer siden: Oldmanhavingfun... Nej, jeg er ikke sørgelig, men bliver sur når nogen tager røven på mig! Hun viser mig, hun har startet tiden på sin telefon, lige da vi kommer påklædte ind i rummet for derefter at forsvinde ud lave, hvad ved jeg, to gange. Vi starter, hvor jeg intet må, kun missionærstillingen, så sygt, hvilket jeg påpejer og får lov at slikke hende en smule. Efter lidt tid, finish, finish, hvor jeg på væguret fysisk kan vise max halvdelen af tiden er gået. Vi fortsætter, men hun har allerede ødelagt det hele. Ja, foto er hende, men de er gamle og hun har sul på kroppen, hvilket ikke tiltaler mig. Jeg er IKKE til massage, men kun sex og tænker, hun kun nok ikke er til den type kunder, men så skulle hun have sagt nej. Det ændre ikke på, hun snød en pæn, høflig og nyvasket mand. Går man kun efter god sex er det ikke ThaiAnna. Desværre. -15 minutter er meget kort tid, at book -du kunne jo også havde valgt, at gå, da hun viste dig nedtælling på sin mobil. Det er ikke i orden -bare forsætte, når hun siger nej, uanset om du har betalt 600kr. giver det dig ikke ret til at gøre, hvad du vil, for at få "value for money" -når hun ikke er med på den. Det er virkelig dårlig stil. Jeg er dog helt med på en del piger prøver at snyde/"hoppe over hvor gæret er lavest" og er ligeglad med service -de skal bare have nogle kunder igennem "kasseapparatet" men det retfærdiggøre jo ikke "selvtægt"/overgrebsagtig adfærd... Og det du skriver er bare så modsigende til "en pæn, høflig og nyvasket mand" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hook 145 Skrevet 22. August (edited) efføm skrev, for 16 minutter siden: -15 minutter er meget kort tid, at book -du kunne jo også havde valgt, at gå, da hun .." Det har du helt misforstået. Det har INTET med mod hendes vilje at gør. Det er slet ikke der, vi er. Det var, som man desværre ind i mellem oplever, at pigen prøver at snyde med tiden (hun snød også med ydelsen; kun en stilling) ved at sige finish, finish elle come, come osv., hvilket forøvrigt ødelægger det hele fuldstændig. Value for money = at få den aftalte tid. No more. Skulle foto være nutidige, må der være redigeret på nogle af dem. Redigeret 22. August af Hook 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg