Mike56 178 Skrevet 28. Oktober, 2023 https://annoncelight.dk/showad/387401 Hej EG, jeg overvejer at besøge Sofia Dream, men inden det når dertil, vil jeg spørge om der er nogle som har været forbi og kan fortælle om det var en god oplevelse? Jeg har af og til oplevet at jeg er gået skuffet hjem fra nogle af pigerne i viby området, da de ikke levede op til mine forventninger. Først og fremmest er det bare instant turn off, når fra start at pigen skal tage styringen og man ikke må have det på ens måde, f.eks. starte stille og rolig ud med noget forspil inden man går i gang, men i stedet for at pigen bare peger på sengen og der skal du være samt ingen indlevelse under akten. Allerede derfra, ved jeg at det kommer til at være en dårlig oplevelse og det bare ikke tænder på de rigtige knapper. Så gutter, hvis i har været forbi Sofia for nyligt, må i godt kommentere lidt på det, det vil værdsættes! Inden jeg drager mig ud på eventyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FugtIFugen 23 Skrevet 28. Oktober, 2023 Min kammerat var forbi - og han var faktisk yderst imponeret trods hendes lidt kedelige ydelser. Kunne lade mig fortælle, at hun dog tilbyder både tungekys og en god sutter uden kondom, så længe man har hygiejnen i orden, dog for lidt ekstra mønt. Han anbefalede mig til hende, men har dog ikke selv besøgt hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 178 Skrevet 28. Oktober, 2023 FugtIFugen skrev, for 22 minutter siden: Min kammerat var forbi - og han var faktisk yderst imponeret trods hendes lidt kedelige ydelser. Kunne lade mig fortælle, at hun dog tilbyder både tungekys og en god sutter uden kondom, så længe man har hygiejnen i orden, dog for lidt ekstra mønt. Han anbefalede mig til hende, men har dog ikke selv besøgt hende. Tak for dit svar! Jeg har ikke noget imod at smide lidt ekstra mønt, når der er tale om så lækker en tøs som Sofia på billederne, men det allervigtigste at pigen viser interesse og at man godt må have det lidt på ens måde. Ønsker bare pigen skal være sød og rar at være sammen med, så det ligesom går begge veje. Kort sagt, ikke en bitch! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 28. Oktober, 2023 Mike56 skrev, for 38 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/387401 Hej EG, jeg overvejer at besøge Sofia Dream, men inden det når dertil, vil jeg spørge om der er nogle som har været forbi og kan fortælle om det var en god oplevelse? Jeg har af og til oplevet at jeg er gået skuffet hjem fra nogle af pigerne i viby området, da de ikke levede op til mine forventninger. Først og fremmest er det bare instant turn off, når fra start at pigen skal tage styringen og man ikke må have det på ens måde, f.eks. starte stille og rolig ud med noget forspil inden man går i gang, men i stedet for at pigen bare peger på sengen og der skal du være samt ingen indlevelse under akten. Allerede derfra, ved jeg at det kommer til at være en dårlig oplevelse og det bare ikke tænder på de rigtige knapper. Så gutter, hvis i har været forbi Sofia for nyligt, må i godt kommentere lidt på det, det vil værdsættes! Inden jeg drager mig ud på eventyr Det kender jeg godt - det er de piger vi kalder for hjemmehjælper typerne. Tag dit tøj af - læg dig på sengen så kommer jeg og hjælper dig med det du er kommet for. Yderste kedeligt og helt misforstået. Det giver helt sikkert en kedelig oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 178 Skrevet 28. Oktober, 2023 Le fiss'carl skrev, for 4 minutter siden: Det kender jeg godt - det er de piger vi kalder for hjemmehjælper typerne. Tag dit tøj af - læg dig på sengen så kommer jeg og hjælper dig med det du er kommet for. Yderste kedeligt og helt misforstået. Det giver helt sikkert en kedelig oplevelse 100% enig, dem har jeg mødt en del af og det er bare spild af energi og penge for en dårlig service. Jeg oplevede faktisk også at en pige samtidig havde noget papir rester på hendes fisse, da jeg slikkede hende 69, total turn off! Banditten gik fra stiv til slap med det samme.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg