Hop til indhold
LuckyDude

Nikita-Fyn/Jylland

Recommended Posts

Så er Nikita gået og jeg har fået samlet tankerne.

 

Var nervøs inden mødet, tænk hvis fætteren ikke gad rejse sog osv og hun ikke var til at snakke med.

 

Nikita ankommer og hilser pænt. Tilbyder noget at drikke og vi sludre lidt i sofaen. Nikita er nem at snakke med, smilende og virker som en sød pige i starten af 20'erne. Vil skyde på en 21-23. Hun er iført catsuit, med hul de rigtige steder samt højhælede.

Hun rykker tættere på og nusser på lårene. Fætteren står stift i luften, som en soldat. Så ingen problem der. Hun tager shortsene af , på med et kondom og sutter mig. Hopper op på mig og rider. Vi går over til stuebordet, hvoe hun bøjer sig over, og jeg tager hende bagfra. Ind i soveværelset, hvor jeg knepper hende stående med benene på nakken. Derefter i missionær helt tæt. Vi slutter af med hende oven på mig, hvor jeg holder hende nede og tæt til mig, mens jeg knepper igennem.

Helt færdig bagefter, ligger vi og snakker. Hun er god til at snakke og ligger og nusser imens. Dejligt at man kan slappe af bagefter :)

Jeg har måske 20 min. tilbage, men da jeg skal op tidligt og ikke havde tænkt mig at kneppe igen, siger vi pænt farvel.

Nikitia var "til stede" og havde en utrolig våd fisse. Så virkede til hun kunne lide det.

 

Har lavet mit eget karakter system :-P

 

Udsende - 3/6. Havde utroligt frækt hår og en god højde (157 tror jeg). Hun var dog lidt erotisk buttet. Rigtig sødt ansigt.

BJ - 1/6. Det var med gummi, så ikke den store chance for at jeg kan givce en karakter der.

Sex - 4/6. Hun var våd og fleksibel. Især doogy stående var ved at få mig til at komme tidligt.

Personlighed - 6/6. Sindsyg sød pige. God til at small talke og dejligt med nusseri bagefter. Virkede ikke til at hun havde travl med at kommme videre.

Chance for gentagelse - nej. Gav 2000 (inklusiv drikkepenge), det er mere end jeg ville bruge i byen, hvor jeg formentlig kunne støve en pige op. Når jeg skal betale for sex, så skal det være til en, som jeg nok ikke ville/kunne gå efter i byen.

konklussion - God oplevelse. Ikke sidste gang jeg skal prøve dette, dog bliver det ikke med denne utrolig søde og dejlige pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder godt nok sød, selv om jeg er enig i at det er i den meget dyre ende når der ikke er superfransk med i prisen.

Vil overveje at prøve hende når krisen kradser knap så slemt i privatøkonomien :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...