Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag (af nød - da der ikke var andre i området) besøgt Emily i Tureby, har før besøgt hende og stedet, jeg bryder mig ikke så meget om stedet men nu var Emily der samt der var ikke andre piger i lokalområdet.

Jeg havde bestilt en halv time til 1000,- og kan kun sige at Emily ligner billederne, dog med lidt løst maveskin men ikke noget der generer mig, mere var det ikke. Det startede ud med afregningen og da denne usexet del var overstået fik jeg smidt klunset og hun var ikke nærig med våde saftige kys alt i mens hun pillede godt og grundigt på mig, og jeg på hende - og som en overraskelse så blev hun rent faktisk våd for neden undervejs, det er ikke ofte jeg oplever det hos GP'er. Hun satte sig nu på knæ og gav et rigtig godt øko blow og efter små ti min måtte jeg bede hende om at stoppe så jeg ikke fyrede kanonen af i munden på hende, hun spurgte om jeg ville slikke hende og det gør jeg ellers ALDRIG hos en GP, synes simpelhen tanken om der har været mange fremmede pikkemænd oppe inden jeg kommer tænder mig bare af, men men men hun duftede rent og dejligt så jeg lod mig overtale og her tror jeg sgu hun endte med at komme (omend det var faket, så var det godt faket).

Så røg der gummi på og vi røg i en doggy og efter et stykke tid måtte jeg have hende om på ryggen så jeg kunne se hende i øjne og se og mærke hendes dejlige store krammelystne bryster, jeg ville egentlig have trukket mig ud og kommet på hende men det nåede jeg ikke!  

Det sluttede med hun rengjorde lillemanden godt og så var det ellers ud af døren med mig.

 

PS

bonus der nu er blevet skærmet lidt af ind til pladsen så alle ikke kan se ned på pladsen hvor man parkere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...