Hop til indhold

Kæreste med en massagepige?

Featured Replies

Skrevet

For et års tid siden blev jeg forelsket i en thai massør. Hun var single og vi snakkede godt og havde det sjovt sammen. Vi kunne være blevet kærester, men jeg stak af med halen mellem benene da det blev for seriøst. Jeg var bange for at hun ikke ville have overskud og lyst til mig, når hun kom hjem efter at have været sammen med 4-5 mænd på sit arbejde. Jeg har tit følt mig som en kujon og at det var en fejl, og har overvejet at genoptage forbindelsen. Er der nogle herinde som har prøvet at være seriøs kæreste med en massagepige, og hvad oplevede i ?(jeg lytter også meget gerne på svar den omvendte vej)

Redigeret af Lystigfætter
tilføjelse

Skrevet

Jeg var tæt på, på et tidspunkt. Jeg følte ikke det samme for hende, som hun følte for mig. Vi gik ud sammen, hyggede os sammen og hun ville pludselig alting på engang, og hun skrev lange kærlighedsbeskeder til mig… Det endte med et tilhold, en smadret bil og udskiftning af låse relativ ofte. Mit råd er, pas rigtig, rigtig godt på! 

Skrevet
udinaturen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg var tæt på, på et tidspunkt. Jeg følte ikke det samme for hende, som hun følte for mig. Vi gik ud sammen, hyggede os sammen og hun ville pludselig alting på engang, og hun skrev lange kærlighedsbeskeder til mig… Det endte med et tilhold, en smadret bil og udskiftning af låse relativ ofte. Mit råd er, pas rigtig, rigtig godt på! 

Sådan en oplevelse kan være en hel alm kvinde. En god ven fik smadret indbo for 15.000 da en kvinde gik amok. 
For mange år siden lå der en klinik i Upsalagade 4 Kbh Ø. Min kammerat og jeg var var på tur, og han skulle være den første (tænkte man måske fik mere tid som nr to hehe) Da det var min tur, kunne hun ikke gennemføre, for der opstod åbenbart en eller anden form for kemi, fra hendes side af. Dagen endte med vi drak snebajerne med “Iben” og telefondamen, hun ejede stedet) da vi gik fik jeg et privatnummer, og vi begyndte at knalde privat, gik i byen sammen og hyggede. Den generede mig ikke, at hun lavede hvad hun lavede, hun var i en presset økonomisk situation. Det eneste der irriterede mig var, at ejeren “Birthe” ville jeg gerne give en tur, men den var Iben modstander af. Det holdt til efter en bytur hvor hun lørdag morgen kom til at nævne navnet på en kæreste hun havde,  hun havde fra starten af ikke nævnt hun var i forhold,  Forholdet sluttede uden dramatik, og det var hyggeligt den tid det stod på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.