kingdane68 400 Skrevet 27. Oktober, 2023 Hende her har jeg set mange gange over de sidste år, men hun må jo skifte profil, siden der ikke er noget at finde på hende herinde.... Er der nogen der kan sige noget om hende? - Jeg synes hun ser top fræk ud... https://annoncelight.dk/showad/383834 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarstenCørelærer 8 Skrevet 27. Oktober, 2023 Jeg har mødt hende i Nordjylland flere gange.. hvert besøg har været det hele værd! Hun kalder sig Julie Luna.. ved hun har haft perioder on and off, men altid samme navn så vidt jeg ved. Hun er virkelig lækker, fræk og behagelig at være sammen med :P jeg så også på hendes snap forleden at hun er i Nordjylland lige nu og vidst nok gæster Sjælland snart.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 576 Skrevet 28. Oktober, 2023 Har også haft skrevet med hende, men synes hendes priser er lige i den høje ende - selvom pris og kvalitet selvfølgelig tit hænger sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg