Superklub 5 Skrevet 27. Oktober, 2023 Er der nogen, der kan bekræfte ægtheden af hende? Hun siger, at hjemmesiden for hendes online annonce er nede - måske mener hun shemalewiki.com Jeg har hendes snap: Snapchat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superklub 5 Skrevet 18. November, 2023 Update: Nu kom hun online på shemalewiki og jeg prøvede at booke en aftale med hende. Hoppede dog fra igen: Hun krævede betaling via køb af en kvittering på tankstation og skrev fra svensk nummer. Dét fandt jeg simpelthen for suspekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 83 Skrevet 19. November, 2023 Superklub skrev, for 22 timer siden: Update: Nu kom hun online på shemalewiki og jeg prøvede at booke en aftale med hende. Hoppede dog fra igen: Hun krævede betaling via køb af en kvittering på tankstation og skrev fra svensk nummer. Dét fandt jeg simpelthen for suspekt. Kan du ikke smide et link op. Kan ikke finde hende på ShemaleWiki. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sex lover 100 Skrevet 26. November, 2023 De der vouchers de vil have os til at købe på tank station, der skal man, når man holder ved adressen lige sende et billede af den, så de kan kontrollere den er ægte:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6søgende 12 Skrevet 27. November, 2023 De, dem der forlanger en kupon, kan da selv købe den på Cirkle K. Som de foreslår. Det rene scam. Og sluttelig, hvem betaler forud på en kupon, står med forventninger i entreen, og modellen ikke er som forventet. vender man så om, med kupon i hånden ? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sex lover 100 Skrevet 28. November, 2023 Du har helt ret. De har sikkert erfaring med at folk er mere tilbøjelig til at give / smse en købt kupon. vil lige sige jeg ikke afleverede noget men er irriteret over den tid man spilder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg