Hop til indhold

Recommended Posts

Update: Nu kom hun online på shemalewiki og jeg prøvede at booke en aftale med hende. Hoppede dog fra igen: Hun krævede betaling via køb af en kvittering på tankstation og skrev fra svensk nummer. Dét fandt jeg simpelthen for suspekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Superklub skrev, for 22 timer siden:

Update: Nu kom hun online på shemalewiki og jeg prøvede at booke en aftale med hende. Hoppede dog fra igen: Hun krævede betaling via køb af en kvittering på tankstation og skrev fra svensk nummer. Dét fandt jeg simpelthen for suspekt. 

Kan du ikke smide et link op. Kan ikke finde hende på ShemaleWiki.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De der vouchers de vil have os til at købe på tank station, der skal man, når man holder ved adressen lige sende et billede af den, så de kan kontrollere den er ægte:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De, dem der forlanger en kupon, kan da selv købe den på Cirkle K. Som de foreslår. 
Det rene scam. Og sluttelig, hvem betaler forud på en kupon, står med forventninger i entreen, og modellen ikke er som forventet. 
vender man så om, med kupon i hånden ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har helt ret. De har sikkert erfaring med at  folk er mere tilbøjelig til at give / smse en købt kupon. 
vil lige sige jeg ikke afleverede noget men er irriteret over den tid man spilder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...