Hop til indhold
Le courvoisier

Lækker Sexy Kamila i Århus

Recommended Posts

Jeg ved at andre også har skrevet om Kamila, men jeg vil også dele min oplevelse med jer. :) Jeg har nu besøgt Kamilla og ja-man møder den lækre pige vist på billederne i annoncen. :wub:. Da jeg kom ind i lejligheden stod der en smuk ung kvinde med flotte øjne og et forførende smil på. Hun har en utrolig lækker naturligt krop, flotte naturlige bryster og silkeblød hud. Vi prøvede forskellige stillinger og det var virkelig lækker GFE sex . Hun giver en virkellig lækker BJ og  69’eren var ret frækt. Hun er stram og stønner som en drøm. Vi  skiftede mellem stillinger uden problem og alt virkede meget ægte og naturligt. Hun er meget sensuelt og forførende- oplevelsen var virkelig i top.

Jeg fik  hurtig respons via SMS med præcis info om priser og stedet-og alt foregik uden problemer. Stedet er ret diskret og i centrum. Hun snakker flydende engelsk. 

Genbesøg - Ja! -Jeg tænker allerede hvornår jeg skal besøge hende igen :)

https://annoncelight.dk/showad/387968

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Graphite

Har besøgt pigen før (under et andet navn), og det var en god oplevelse. 

Hvordan er hendes priser?

Del dette indlæg

Link til indlæg

sorry for writing in english but just visiting aarhus 

found this site and kamila sounded good

rang a few times and sent a few sms and she finally replied

got the address - 20 minutes walk across town but no problem even tho fuckin cold 2nite

got danish cash out on the way to cover the half hour and some for extras

5 minutes b4 I arrived i messaged her to ask if she wanted wine or snacks etc she replied no thanx

then message to say am at the door and she cancels

says she has her period but only a few minutes b4 she renewed her ad

appreciate others have had good experiences but seems a bit odd to me

Screenshot_20231028-213211.png

Screenshot_20231028-213229.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Kamila. Hun holder til i et byhus centralt i Aarhus. Mit besøg gik ikke særlig godt. Hun talte godt nok engelsk, men vi talte forbi hinanden. Måske var hun påvirket. Det seksuelle var ok, men ikke særligt lidenskabeligt. Og faktisk ret akavet. Så måske Shamcock skal være glad for at hun brændte ham af. Jeg kommer ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
shamcock skrev, for 3 timer siden:

then message to say am at the door and she cancels

says she has her period

Hun svarede i det mindste dig. Jeg kom til døren og hørte aldrig fra hende igen.

Det var tilbage i det sene forår, forsommeren, hvor hun stadig brugte navnet 'Summer Young' og arbejdede fra et sted i centrum af Kolding.

Hun ser godt ud på billederne, og der var en række gode rapporter om her. Men også nogle medlemmer siger, at hun kan være upålidelig og nogle gange argumenterende. Hun så også ud til at gå helt amok på dette forum i en kort periode omkring det tidspunkt - men jeg kender intet til fakta bag episoden, så måske blev hun oprigtigt chikaneret af en klient.

Alt det vil sige, at jeg var lidt forsigtig med at tage fri fra arbejde, tage kontanter ud og køre en 4 timers returflyvning til Kolding for at møde hende. Men som det ofte er tilfældet, fik den lille mand overhånd.

Den dag, jeg prøvede at møde hende, satte hun om morgenen nogle TikTok-videoer, der viser hende gå ved søen i Kolding og se glad og meget sexet ud. Så jeg ringede til hende. Vi havde en hyggelig snak på fremragende engelsk, der varede flere minutter, og arrangerede at mødes tidligt på eftermiddagen. Vi havde god og regelmæssig kommunikation via SMS i løbet af de næste par timer, da jeg rejste til Kolding (i en meget bedre skrivestil end på skærmbillederne ovenfor). Og hun svarede hurtigt på hver besked, indtil jeg meddelte, at jeg stod ved døren og spurgte, hvilken lejlighed jeg skulle ringe til.

Jeg ventede i Kolding en times tid efter, og fortsatte med at sende beskeder og ringe resten af dagen, men hun svarede aldrig eller tog telefonen efter det.

Så jeg spekulerer på, hvad der sker med denne pige. Det forekommer mig, at hun enten er meget dårlig til at administrere sine reservationer og ikke har nogen respekt for sine potentielle kunder (eller nogen plan om at opbygge et godt omdømme), eller også er hun ikke selv i gang med reservationerne, og en anden roder tingene sammen for hende.

Jeg ville elske at have den slags oplevelse, @Le courvoisier og andre herinde har oplevet, men det ville tage meget at overtale mig til at prøve igen. Og rapporter som ovenstående forstærker kun det.

Redigeret af Creampie Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Terra10 skrev, for 49 minutter siden:

Måske var hun påvirket.

Jeg kan ikke huske, at andre, der anmeldte hende, foreslog dette. Men det kunne helt sikkert forklare noget af den uberegnelige adfærd, der er blevet nævnt flere gange på dette forum.

Måske er hun (desværre) en, du skal besøge om morgenen, før andre påvirkninger får fat.

Interessant at bemærke, at en ny bruger 'sexykamila' har grinet af @shamcock indlæg. Så jeg går ud fra, at den gp bestrider den situation, han beskriver (og hans skærmbilleder). Ellers kunne hun bare skrive 'ja det skete. Jeg er meget ked af det. Jeg fik min menstruation lige pludselig'.

Også annoncen er blevet fornyet inden for den sidste time. Måske stoppede menstruationen lige så hurtigt, som den startede.

Redigeret af Creampie Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er godt nok surt for dig og dårlig stil af hende, føler med dig @Creampie Guy Men ja, det er jo når banditten tager over desværre. 

Det er jo svært at bedømme ud fra anmeldelserne, da jeg selv ikke har mødt pigen endnu og ikke kan sige noget om dette. 

Har selv overvejet meget at tage til hende, men pengepungen er ikke lige tanket op, så venter en gang til næste måned. Hun siger at hun forlader Aarhus, måske det så er en god ting, da jeg jo selv ikke vil udsættes for det samme på trods af at jeg meget gerne vil møde hende, da hun ser godt ud.  

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...