Hop til indhold

BLOWJOB - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan tage fejl, men annoncer, som kun indeholder en mailadresse, lugter af scam.

Skrevet

Jeg har skrevet med hende i 3-4 uger når man vil lave aftalen forsvinder hun, hun er også under en anden mailadresse - det er jeg sikker på da hun har sendt de samme billeder til mig

Skrevet
fræk6 skrev, for 41 minutter siden:

Jeg har skrevet med hende i 3-4 uger når man vil lave aftalen forsvinder hun, hun er også under en anden mailadresse - det er jeg sikker på da hun har sendt de samme billeder til mig

Er lidt i tvivl om det er den samme pige jeg tænker på. Er hun mørk i huden med sort hår?

Skrevet
LeCoq skrev, for 5 timer siden:

Er lidt i tvivl om det er den samme pige jeg tænker på. Er hun mørk i huden med sort hår?

Med store briller - mørk og mørk det ved jeg ikke men ikke bleg

• 4 weeks later...
Skrevet
Dengladenordjyde skrev, for 21 timer siden:

Er der nogen der har været forbi?

Konceptet lyder frækt. 

Jeg har skrevet lidt fra mit besøg i en anden tråd - det var fra en gang, da hun tilbød mere end blow. Men det var nu også ganske godt - kom dog ikke i munden på hende.

Skrevet
ReeferMadness skrev, for 22 timer siden:

Jeg har skrevet lidt fra mit besøg i en anden tråd - det var fra en gang, da hun tilbød mere end blow. Men det var nu også ganske godt - kom dog ikke i munden på hende.

Tak for svar.

• 1 year later...
Skrevet

Hun er sådan set ægte nok..... jeg bollede lidt rundt med hende for et par år siden da hun huserede i Korsør. Den gang var hun en lækker lille pige i start 20'erne med faste små bryster og ret interesseret i anal.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.