Hop til indhold
shaved cock

Fræk MILF i SOLCENTER Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/annonce/97124/fraek-milf-i-solcenter-vejle-i-weekenden

 

en fræk tur i solariet.

 

en fræk oplevelse her en søndag eftermiddag ;-)

 

en fræk Q med et par dejlige bryster og en plaskvåd fisse.

 

vi mødes i solcenter i vejle by.

 

aftalen. var en omgang gensidig fransk.  det blev vist til lidt mere ;-)

 

vi gejler hinanden op inden tøjet ryger af ;-)  hun er vild med at kysse.

 

nå men af med tøjet og hun tager pikken i munden og sutter og slikker og straks er hun plaskvåd , det kan jeg mærke med mine fingre i hendes fisse, hun er vild med gagging så det får hun da lov til. jeg holder hendes hoved fast med pikken helt i bund i munden på hende imens mine fingre leger i hendes fisse. nu hvor hun er plask våd går min tunge på opdagelse i hendes  våde fisse, hold kæft hun er plask våd, det løber ud af hendes fisse, og hun er nærmest helt væk, jeg lader en finger glide op i røven på hende og slikker til hun sprøjter orgasmen ud i munden på mig ;-)

vi bytter plads og hun leger med pikken igen. sutter og slikker tager den helt i bund . tydeligt at hun tænder for vild på gagging  , hun bliver vildere og vildere jo mere jeg holder hendes hoved fast med pikken langt ned i halsen, til sidst sprøjter jeg hende i ansigtet , hun er smurt ind i sperm.

kanon tur i solcenter.

 

hun kan kun kontaktes på mail, så får man tilsendt mobil nr. til endelig aftale

 

hun kan anbefales

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik en morgen tur på hende imorges.

 

Jeg har tidligere prøvet hende.

 

men den lille kvinde nyder virkelig mænd.

 

hun fortalte hendes mand går med et gangbang i tankerne men han vidste ikke helt hvor man fandt en stor gruppe mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg betalte 1000 for gensigigt slik efterfulgt af anal med afslutning i hendes ansigt. og åh gud den våde fisse var lækker at slikke. og når hun er så lille føles det rigtig frækt at tage hende analt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...