Hop til indhold
Del7100

Thai massage mm. i Alicante

Recommended Posts

Hey

Jeg skal en tur til Alicante, og ved der bliver tid til et par afstikkere. Nogen som har erfaringer med thai i byen?. Er det det samme som i DK, at de fleste steder tilbyder mere end bare massage, og evt et par tips til steder/navne ? Prislejet ?

Også gerne er henvisning til en side, a la annoncelight.

På forhånd mange tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hey @Del7100 og øvrige interesserede :)
 
Generelt; er thaimassage som vi kender det i DK ikke så udbredt i Spanien. Til gengæld er der masser af muligheder for at få massage mm - især den "grønne" en af slagsen, og den bliver udbudt af mange forskellige nationaliteter. 
 
Besøgte en dominikansk "big black mama" gp'er for en 7-8 år i Alicante. Sexen var ikke det store at skrive hjem om (blow + doggy), men tilgengæld gav hun en virkelig god og kompetent rygmassage. Hun brugte et pebermynte lignede stof, der havde form som en køkkensvamp, og som hun gnubbede ud på min ryg og navnlig lænd. :-o
Det gav varme og sve' lidt i begyndelsen, men senere havde det en kølende effekt, som alt i alt gavnede min ryg og lænd. Hendes service var faktisk rigtig god, for mens jeg fik massage nød jeg en iskold "Presidente" (dominikansk øl) med sugerør. Mener det beløb sig til omkring 30 Euro + nogle euro i drikkepenge for øl og god service.  :lol:
Ovenstående beretning er blot et eksempel på en af de mange muligheder, der er i Alicante.
Desværre har jeg ingen "friske" erfaringer post corona ...:(
 
Del7100 skrev, for 8 timer siden:

henvisning til en side, a la annoncelight.

Her er et par hjemmesider + en ca. 2 år gammel tråd om Alicante. Der er masser af muligheder i den dejlige by Alicante og omegn + oplandet : 

 
 
 
 
 
 
 
Håber du finder noget "brugbart", der kan besøges i Alicante, så det munder ud i en "frisk" anbefaling eller anmeldelse B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...