Hop til indhold
Tin-tin

Sexykamila în Arhus new

Recommended Posts

Jeg besøgte igår aftes Kamilla

Det ligger et godt sted, hendes lejlighed er hyggelig.

Hun er rigtig sød og smilende, dejlig ungpige krop og bryster. 

Det er hende på billederne, og kan engelsk så ikke nogen problemer der.

Selvom hun er ung, som er hun med følelser og nyder det.

Jeg fik 30min, der er mulighed for bad.

Vil gerne "komme" igen 

https://annoncelight.dk/showad/387968

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lavede selv et opslag til at starte med, for ligesom at bekræfte at det er hende på billederne man møder. Med din fine anmeldelse og lidt research, har min tvivl nok fjernet sig og at det er hende man møder på billederne, så hende skal jeg 100% "besøge" ;). Hvis jeg forstår det korrekt, så må det være Summer Young som fik anmeldelser starten af 2023 og hen ad vejen, men der har været blandede anmeldelser om hende, nå men skide være med det! Hende vil jeg ikke gå glip af. Håber bare at hun er i Aarhus i et stykke tid endnu, så jeg kan nå at besøge hende. Ved du da hvor lang tid hun er i Aarhus endnu? Det kilder jo altid lige i maven, når man møder en ny GP for første gang, hvad var hun iført da hun åbnede døren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, for 9 timer siden:

Jeg lavede selv et opslag til at starte med, for ligesom at bekræfte at det er hende på billederne man møder. Med din fine anmeldelse og lidt research, har min tvivl nok fjernet sig og at det er hende man møder på billederne, så hende skal jeg 100% "besøge" ;). Hvis jeg forstår det korrekt, så må det være Summer Young som fik anmeldelser starten af 2023 og hen ad vejen, men der har været blandede anmeldelser om hende, nå men skide være med det! Hende vil jeg ikke gå glip af. Håber bare at hun er i Aarhus i et stykke tid endnu, så jeg kan nå at besøge hende. Ved du da hvor lang tid hun er i Aarhus endnu? Det kilder jo altid lige i maven, når man møder en ny GP for første gang, hvad var hun iført da hun åbnede døren?

Ja☺️ hun siger hun har boet har i ca. 3 år.  Hun har kat, til info.

hun havde undertøj og noget kort ud over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tin-tin skrev, den 27.10.2023 at 12:23:

hun havde undertøj og noget kort ud over.

Første gang hun åbnede for mig havde hun slet ingen ting på - hun stod bare der splitter nøgen foran mig. 

Virkelig fed oplevelse:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvetvebakbak skrev, den 7.12.2023 at 11:35:

Ja, er det ikke bare fantastisk, kontakt en, og lav en enkelt aftale og så har du 3 at vælge imellem:D

Hun har faktisk også arbejdet under et 4. navn, men da det ikke er nævn her vil jeg holde det for mig selvB)

Jeg har været sammen med de 3 af dem og kan kun sige, at jeg har fået sex i verdensklasse - og nu skal jeg have lavet en aftale med Kamilla og afsted igen så hurtigt som muligt, så har jeg sexet med alle 4 navne:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...