HansenDanmark 224 Skrevet 26. Oktober, 2023 https://annoncelight.dk/showad/384707 er der nogen af brødrene som har haft fornøjelsen af et besøg ved denne unge pige? Jeg finder ikke noget på søgning på EG og yandax giver heller ikke noget på lånte billeder Jeg er interesseret i om billederne er retvisende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 26. Oktober, 2023 Jeg kender hende ikke, men tror billederne er pyntet. Se fejelisten på billede to - den bugter sig noget, så jeg tror hendes ben har fået en slanketur i retouching. Med tryk på jeg tror. Jeg er egentlig også fristet af hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 27. Oktober, 2023 Godt spottet Jeg tænkte billede 2 er af hende idet ansigtet er sløret. Hvis du kommer afsted må du meget gerne skrive lidt om besøget. Jeg skal nok gøre det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snadremanden 255 Skrevet 27. Oktober, 2023 Men man kan undre sig over hun både er sløret og usløret på sine billeder … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prof 0 Skrevet 5. December, 2023 Fik du besøgt den unge dame? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 5. December, 2023 Underlig prissætning, 600 for 15 min, så stiger hver efterfølgende 15 min med ekstra 100 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg