Hop til indhold
blogbuster

Monger-rejse til Havana i Cuba

Recommended Posts

Hej Alle

.
Er der nogen i dette forum der har besøgt og har erfaringer med monger-besøg i det oversøiske cubanske [Havana]. Det vil være rart at høre om andres erfaringer med sex på destinationen inden jeg tager afsted !
.
Hilsen "Blogbuster"

Del dette indlæg


Link til indlæg

købe sex er ulovligt på cuba, men de fleste piger kan vist købes ;)

men skal du til det område så vælg Sosua, Puerto Plata, Dominikanske Republik

 

 

Det er en stor luderby, chek youtube.

 

 

 

masse af barer med freelance ludere,

Del dette indlæg


Link til indlæg

På de større hoteller kommer pigerne selv ind til lobbyområdet - så det er overhovedet ikke et problem at finde "noget".

Hotelpersonalet ser også igennem fingrene med det - måske de selv får en bid af kagen.

 

Jeg oplede en aften af blive "omringet" af 5 piger nede i lobbyområdet - var dog sammen med nogle fra en resjsegruppe, så fik ikke benyttet mig af denne mulighed - aner ikke hvad prisniveauet er, men kan ikke forestille mig at det er ret dyrt.

 

Prøv at check denne link:

http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?495-Havana

 

God tur - Havana er en spændende by :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

købe sex er ulovligt på cuba, men de fleste piger kan vist købes ;)

men skal du til det område så vælg Sosua, Puerto Plata, Dominikanske Republik

 

 

Det er en stor luderby, chek youtube.

 

 

 

masse af barer med freelance ludere,

 

Nja, så stort är ju inte Sosua. Och det råder delade meningar om vilket land som är bäst i området. 

Jag var för resten på bordellen i videon i tisdags. Den heter Passion's och är enligt min mening det  bästa stället i Sosua. Den hade just återöppnats efter att varit stängt i ett halvår efter en polisrazzia. Flickorna var mycket mer påklädda nu än på videon, för att inte utmana myndigheterna. Men detta hjälpte inte, för i fredags var det klippt igen. Polisen var där med blåljusen på och stängde Passion's.  :mad:

Redigeret af Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan ikke gå på gaden i Havana uden at der er en eller anden tøs der tilbyder sig. Om aftenen går man bare ned til vandet som alle andre Cubanere og går lidt langs Ave del puerto så skal du nok støde ind i et par stykker eller ti. Prisen ligger omkring 30 dollar og hvis du bor på hotel vil dørmanden også have nogle penge. Tror det er omkring 10 dollar. Hotel standarden er lav i Cuba, fordi de er statsejede. Så jeg vil anbefale at du finder et Cassa Practiculare (Privat udlejet værelse / lejlighed), hvor der er mere konkurrence om kunderne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...