Hop til indhold
Jonze

Unge vs de ældre segmenter

Recommended Posts

Kan man sige noget generelt om hvilken aldersgruppe, der er nemmest og mest jordbunde i deres prisleje, altså ikke 10.000 pr. møde? Er de 18-20 årige på sugardating.com (som jeg forstår som udgangspunkt er siden) ligeså seriøse og til at møde som de ældre? Skulle spørge fra en bekendt, en gammel gris :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ihvertfald sige noget generelt om ældre kontra unge. At jo ældre man bliver , jo mere moden og ansvarlig formodes og forventes der man bliver.  Og det gælder mennesket generelt at det modnes med alderen, bliver mindre risiko villig og mere eftertænksom og mere realistisk mht egen formåen. 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetMann
Jonze skrev, for 3 timer siden:

Kan man sige noget generelt om hvilken aldersgruppe, der er nemmest og mest jordbunde i deres prisleje, altså ikke 10.000 pr. møde? Er de 18-20 årige på sugardating.com (som jeg forstår som udgangspunkt er siden) ligeså seriøse og til at møde som de ældre? Skulle spørge fra en bekendt, en gammel gris :rolleyes:

Sugardaters og ikke sugardating .

Pris leje blandt de unge ligger ca på 2500-3000 kr for et møde, de ældre er lidt billigere .

Jeg syntes personligt at man ikke kan gøre det op i penge/prisleje, mange af de unge er forblændet af penge og dyr livsstil at de glemmer at være tro mod dem selv .

Har haft meget erfaring derinde, men det er blevet for useriøst til jeg gider mere .

Del dette indlæg


Link til indlæg
FeetMann skrev, for 31 minutter siden:

Sugardaters og ikke sugardating .

Pris leje blandt de unge ligger ca på 2500-3000 kr for et møde, de ældre er lidt billigere .

Jeg syntes personligt at man ikke kan gøre det op i penge/prisleje, mange af de unge er forblændet af penge og dyr livsstil at de glemmer at være tro mod dem selv .

Har haft meget erfaring derinde, men det er blevet for useriøst til jeg gider mere .

Når du siger for useriøst, hvad mener du så? At der er for mange, der bare laver sjov eller kun vil sælge billeder og måske "kemimøder? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FeetMann
Jonze skrev, Lige nu:

Når du siger for useriøst, hvad mener du så? At der er for mange, der bare laver sjov eller kun vil sælge billeder og måske "kemimøder? B)

Ja bla og mange fake profiler .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 3 timer siden:

Man kan ihvertfald sige noget generelt om ældre kontra unge. At jo ældre man bliver , jo mere moden og ansvarlig formodes og forventes der man bliver.  Og det gælder mennesket generelt at det modnes med alderen, bliver mindre risiko villig og mere eftertænksom og mere realistisk mht egen formåen. 

 

 

 

""Visdom kommer ikke altid med årene" siger et citat. Men det er jo sådan set heller ikke visdom man betaler for. Jeg går ud fra, at du med dit nick her er kvinde, men altså ikke GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 1 time siden:

""Visdom kommer ikke altid med årene" siger et citat. Men det er jo sådan set heller ikke visdom man betaler for. Jeg går ud fra, at du med dit nick her er kvinde, men altså ikke GP. 

Nej visdom kommer ikke altid  med årene men mon ikke de fleste gamle vil kalde sig visere end de var da de var helt unge. 

Til dit tillægsspørgsmål som vel ikke er relevant for oplægget kan jeg svare at jeg er kvinde og sporadisk sælger jeg oplevelser af seksuel karakter . 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...