Hop til indhold
AltaLanga

2 unge danske søstre privat i Århus - Annoncelight

Recommended Posts

Havde idag fornøjelsen af Sinne. Se annoncen her: https://annoncelight.dk/annonce/96257/2-unge-danske-soestre-privat-i-aarhus

 

Tænder ikke på overvægtige piger, så var ikke i tvivl om hvem der skulle besøges. Ringede og telefonen blev straks svaret og jeg fik lav et en aftale med Sinne som var ledig.

 

Var noget nervøs, idet det var min første gang hos en glædespige. Nervøsiteten forsvandt dog hurtigt.

 

Sinne er rigtig sød. Synes dog hun var lidt hurtig til at smide tøjet og bare lægge sig klar. Men efter lidt kæleri og kys blev det ikke mindre hyggeligt. Alle vanlige stillinger blev prøvet og endeligt blev der afsluttet i ansigtet.

 

Af positive ting kan nævnes at Sinne virker meget ægte. Stønner en del og virker meget som om hun nyder det i fulde drag.

 

Minus var at hun alligevel ikke ville give blow selv ikke med gummi. Stort minus i min optik. Og så synes jeg også prisen på de 1200 kr. for 30 min. er i den høje ende.

 

Men god krop, dejlige små bryster som kan tåle lidt af hvert, nyder at man tager fat i håret på hende når hun får den bagfra.

 

Så alt i alt en god oplevelse på trods af enkelte minusser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hvis det er de samme piger, som det tyder på, så er jeg glad for at gummi blev på.

 

Det ændrer dog intet på min anmeldelse, som overordnet er positiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Nærmere end advarsel

 

Du mener; nærmere EN advarsel. Advarselen kom Kongen med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du mener; nærmere EN advarsel. Advarselen kom Kongen med

Du mener Advarslen. Hvorfor et komma efter mener?

 

Ja den kom Kongen med og siden har de ændret billeder osv, så måske folk lige skal vide at det altså er dem!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...