Hop til indhold

Recommended Posts

Nu skal det fandme være. Nu er jeg lige kommet ud af et forhold og nu leder jeg efter en rigtig domina! Jeg leder efter en der kan dominere og bruge en strapon, samt sørge for en god orgasme.

hvad har i af bud? Helst dansk men hvis der ikke er, så er engelsk talende fint

jeg har prøvet

- domina Ingrid ( ikke den rigtige)

- Marie Sofie fra hvidovrepigerne ( gør jeg ikke igen )

- ANASTASYA ( wauw en oplevelse, overvejer jeg stærk igen)

hjælp en bror i nød  

 

mvh

Mads

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mads

SM er jo et superbredt område og de skønne Domina’er er jo forskellige på hver deres måde at være og hvad de er gode til. De fleste “voksne” Domina’er er ikke til alm. sex - det har du sikkert bemærket, og så er mange allerede ude af listen, hvis det er drømmen. 

Jeg er en voksen mand på 60 og brugte UZI/Angie i mange år fordi hun var til alm. sex også - og det var en fin “belønning” efter dominans. Hun er på min alder og har ikke ungdommens vildskab mere ligesom jeg ej heller. Vægten er som mig selv øget en del med alderen.

Idag er jeg ikke viril super-elsker mere og besøger derfor gerne en Domina der ikke tilbyder alm sex men er mere avanceret/rafineret i sine metoder - det er f.eks. Anita (se min anmeldelse) eller Sasha der kan være super hård og binde dig som en rullepølse på 0,5…

Mange andre har deres specialer og nogle lidt af hvert - men kemi med Domina’en vægter jeg højt. Nogle er kolde som et glasøje og andre utroligt behagelige og dejlige så man bare må beundre dem som menneske også. Jeg er glad for de helt lange singletail som få kan betjene - skrev en lang drøm til No1 (ved positivt hun kan da hun har arbejdet med heste)… svaret var kort: “desværre, arbejder ikke efter manuskript”… nå ok….

 Cherie er også meget avanceret, man må godt røre, og så er hun “voksen” - nok en af mest modne, men bestemt dygtig og meget veltrimmet !

Anastasya er for mig unik og ægte, for  når man besøger hende lige efter menstruation er hun “horny” som hun selv siger - og så bliver hun sjask-våd - hvis hun får lov at afstraffe dig hårdt. Er du selv en ung flot “tyr” får du helt sikkert lov til at give hende en eller flere orgasmer med ægte lyde og kramper alt efter om hun bruger din tunge eller “yngle-pinden”. Og der er altså noget ved at man kan mærke den anden part er blevet våd og bare har lige så meget lyst og styre legen !

SM har så mange facetter, prøv lidt, skriv her og gør os andre kloge så vi kan glæde os til næste besøg !!

God jagt, det er en skøn verden du er kommet ind i - sex kan vare i timevis, bevæge sig i en helt ny retning med nærmest uendelige muligheder.

Jeg kan kun rose de Domina’er der gider læse mine lange drømme og så lader mig udleve dem. Nok er Anita over 60, men hun er virkelig god (nok den bedste) til at give mig min drøm vinger - kun fordi hun gør sig lidt mere umage end andre i den retning - og jeg drømmer sku’ lidt hver aften om næste sessions udfordringer.

Livet er skønt som SM’er !!

Held og lykke - men husk det er svært at finde kærester - for man bliver kræsen og tager man den samlede mængde “guld” som tøserne kan derude - kan ingen kæreste være med !

Skriv tilbage !

KH W

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mistress har givet mig helt op til 16 anal orgasmer i løbet af aften/nat, og hun er vild i øjnene når kun knepper din røv. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TB2000 skrev, den 26.10.2023 at 08:11:

Helt ubetinget Lilou Marlou i Glostrup 

Jeg har også tænkt over Lilou Marlou men jeg kan se at hun ikke går op i udløsning for manden så det er lidt svært :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, for 19 timer siden:

Hej Mads

SM er jo et superbredt område og de skønne Domina’er er jo forskellige på hver deres måde at være og hvad de er gode til. De fleste “voksne” Domina’er er ikke til alm. sex - det har du sikkert bemærket, og så er mange allerede ude af listen, hvis det er drømmen. 

Jeg er en voksen mand på 60 og brugte UZI/Angie i mange år fordi hun var til alm. sex også - og det var en fin “belønning” efter dominans. Hun er på min alder og har ikke ungdommens vildskab mere ligesom jeg ej heller. Vægten er som mig selv øget en del med alderen.

Idag er jeg ikke viril super-elsker mere og besøger derfor gerne en Domina der ikke tilbyder alm sex men er mere avanceret/rafineret i sine metoder - det er f.eks. Anita (se min anmeldelse) eller Sasha der kan være super hård og binde dig som en rullepølse på 0,5…

Mange andre har deres specialer og nogle lidt af hvert - men kemi med Domina’en vægter jeg højt. Nogle er kolde som et glasøje og andre utroligt behagelige og dejlige så man bare må beundre dem som menneske også. Jeg er glad for de helt lange singletail som få kan betjene - skrev en lang drøm til No1 (ved positivt hun kan da hun har arbejdet med heste)… svaret var kort: “desværre, arbejder ikke efter manuskript”… nå ok….

 Cherie er også meget avanceret, man må godt røre, og så er hun “voksen” - nok en af mest modne, men bestemt dygtig og meget veltrimmet !

Anastasya er for mig unik og ægte, for  når man besøger hende lige efter menstruation er hun “horny” som hun selv siger - og så bliver hun sjask-våd - hvis hun får lov at afstraffe dig hårdt. Er du selv en ung flot “tyr” får du helt sikkert lov til at give hende en eller flere orgasmer med ægte lyde og kramper alt efter om hun bruger din tunge eller “yngle-pinden”. Og der er altså noget ved at man kan mærke den anden part er blevet våd og bare har lige så meget lyst og styre legen !

SM har så mange facetter, prøv lidt, skriv her og gør os andre kloge så vi kan glæde os til næste besøg !!

God jagt, det er en skøn verden du er kommet ind i - sex kan vare i timevis, bevæge sig i en helt ny retning med nærmest uendelige muligheder.

Jeg kan kun rose de Domina’er der gider læse mine lange drømme og så lader mig udleve dem. Nok er Anita over 60, men hun er virkelig god (nok den bedste) til at give mig min drøm vinger - kun fordi hun gør sig lidt mere umage end andre i den retning - og jeg drømmer sku’ lidt hver aften om næste sessions udfordringer.

Livet er skønt som SM’er !!

Held og lykke - men husk det er svært at finde kærester - for man bliver kræsen og tager man den samlede mængde “guld” som tøserne kan derude - kan ingen kæreste være med !

Skriv tilbage !

KH W

 

Hej Whitpit

tak for at tage dig tiden til at skrive dette fantastiske indlæg!

jeg skriver dine noter ned og skriver til et par af dem med ønsker!

igen, mange tak for dit skriv og hjælp.

mvh

mads

Del dette indlæg


Link til indlæg
madsbenjamin92 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har også tænkt over Lilou Marlou men jeg kan se at hun ikke går op i udløsning for manden så det er lidt svært :(

Lilou-Marlou er fantastisk til anal lege også til nybegyndere men men hun tillader ikke du får udløsning og sker det er straffen HÅRD 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, den 25.10.2023 at 20:07:

Lady Iris, Madame Helene, Madame Sascha….

Den første og den sidste kan jeg anbefale.

Claudia i Hvidovre er også god.

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 27.10.2023 at 13:52:

Lilou-Marlou er fantastisk til anal lege også til nybegyndere men men hun tillader ikke du får udløsning og sker det er straffen HÅRD 

Hvad er straffen da?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad der er hårdt for mig behøver ikke været hårdt for dig, da jeg er en kylling.

Men jeg blev lagt over stole ryggen så min baller var så stramme som de nu kan blive.

10 middel hårde slag med spanskrør som opvarmning og 10 så hårde som L-M kan som straf.

Jeg er taknemmelig for den træning M-L har givet mig i analsex og jeg kan kun sige at det ikke at måtte kom tilføje en helt anden dimension.

Af talen mellem M-L og jeg er det heller ikke mellem vores seance må jeg komme.  M-L bestemmer om jeg må og hvornår. Så er det op til min samvittighed og hvor alvorligt jeg tager lege om jeg kommer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...