Hop til indhold

Gloria, 23 år

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Ebden_jj skrev, for 9 minutter siden:

Så smid et indlæg i Efterlysninger...

:rolleyes:

Hvorhenne er det? :huh::)

Skrevet
Good-boi skrev, for 44 minutter siden:

Hvorhenne er det? :huh::)

Er gjort. Velkommen til 

Keeper

Skrevet

Jeg har besøgt hende. 

Hun er lækker. Pænt ansigt og pæn krop. 

Hun kan godt gå for at være omkring de 23 år, som hun skriver. 

Hun har en meget professionel distance. 

Man får lov at kneppe igennem og gramse på hende. Der er ingen begrænsninger her. 

Du bør ikke forvente GFE, men mere et knald af en ung lækker pige med store bryster og en fyldig røv. 

Skrevet

Tak for mere info om Gloria latina @Stærk tobak, hvilket også blev efterspurgt i den anden tråd om Gloria (har linket den nederst i dette indlæg). Ved du om Gloria's bryster er naturlige og den dejlige numse ligeså? Synes hendes flotte bryster virker større end en C-skål som hun selv skriver på nympho.dk. ?

Hun virker i den grad som en BOMBE :wub: ...lækker og pivfræk :razz: ...og fristende, selv for en halv gammel stodder ;) ...hun kunne snildt kneppe en fra hus og hjem :lol:  ...dog lidt øv med manglende gfe :mellow:

@Good-boi der er mere info om Gloria i denne tråd:

Skrevet
Cruise skrev, for 8 timer siden:

Tak for mere info om Gloria latina @Stærk tobak, hvilket også blev efterspurgt i den anden tråd om Gloria (har linket den nederst i dette indlæg). Ved du om Gloria's bryster er naturlige og den dejlige numse ligeså? Synes hendes flotte bryster virker større end en C-skål som hun selv skriver på nympho.dk. ?

Hun virker i den grad som en BOMBE :wub: ...lækker og pivfræk :razz: ...og fristende, selv for en halv gammel stodder ;) ...hun kunne snildt kneppe en fra hus og hjem :lol:  ...dog lidt øv med manglende gfe :mellow:

@Good-boi der er mere info om Gloria i denne tråd:

De er ikke naturlige. 

Jeg vil mene, at de størrelsesmæssigt er en stor C-skål eller en lille d-skål. 

Der er lidt BBL over røven. Jeg tror ikke, at den er naturlig. Jeg kan ikke huske, hvordan hendes røv føltes i mine hænder. Jeg har rørt ved mange røve siden, og det er to måneder siden, at jeg besøgte hende. Hun havde god twerk i røven, det husker jeg.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.