Hop til indhold

Når kunden kommer til at prutte ....

Featured Replies

Skrevet

Kære GP ere! Hvor ofte kommer i ud for at kunden gerne vil prutte om prisen ? 

Skrevet

Jeg misforstod åbenbart overskriften. :huh:

Skrevet
Bjørn skrev, for 25 minutter siden:

Jeg misforstod åbenbart overskriften. :huh:

me too  ... :D

Skrevet

Jeg troede også det var noget med røv, men det er vist mere røv og albuer.

Skrevet
cassanova skrev, 1 time siden:

Hvordan kan du få det til at overskriften skulle blive til "...kommer til at prutte" ???

Skrevet

Havde besøg af en glædespige igår. Da hun skulle til at gå - fes hun først på toilettet - så på vej ned i elevatoren, så jeg måtte stå og vifte lugten ud, da vi kom ned - stadig stod hun så helt udenfor på gaden og tiggede om drikkepenge ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Jeg har vist også misforstået overskriften. Ærgerligt, for jeg har altid en masse luft i maven og angst for at prutte sammen med gp.:mellow:

Skrevet
cassanova skrev, for 9 timer siden:

Du er hermed kandidat som jounalist på Ekstrabladet..... Din overskrift matcher deres.... Ren Clickbait :lol::P

Skrevet

Hvorfor interessere sig om at prutte? :roll:

STOP PRUTTERIET !  (og snageriet).

Det er dårlig stil eller også stinker det! :ph34r:

Redigeret af Cruise
Tilføjede STOP med at snage

Skrevet

Hvis du vil have folk til at ta dig seriøst, så vær mere omhyggelig med din overskrift til næste gang .

Skrevet

Prutte er vist ikke noget man “kommer til” at gøre, det er en bevidst handling!
I hvert fald på den måde overskriften var ment, men som jeg, blandt andre, også misforstod …

Skrevet
Snadremanden skrev, for 3 minutter siden:

I hvert fald på den måde overskriften var ment, men som jeg, blandt andre, også misforstod …

Jeg er faktisk ikke sikker på at du - og andre - misforstod. Jeg tror simpelt hendet var trådstarter der misforstod......

Skrevet
Snadremanden skrev, for 15 minutter siden:

Nej, det er det ikke. Alle gør det. Maven virker simpelthen på den måde. Skubber man ikke en vind ud selv, skal det nok selv komme ud på et eller andet tidspunkt

Skrevet

Jeg kom faktisk for mange år siden til at slå en stor larmende prut ude på A gruppens lokum i kbhs (lukket bordel). Ej hvor pinligt hørte jeg inde fra det rum, hvor pigen og tlf damen opholdte sig. Men hun var pro, og det var bestemt ikke med vilje :lol:

Skrevet

Bjarne slår vist mange prutter herinde 

Skrevet

Jeg troede lige at jeg skulle læse en masse prutte-beretninger fra de danske lysthuse…. 

Hos mig er det primært skedeprutter, men de lugter heldigvis ikke! 

Skrevet
tvr skrev, for 11 timer siden:

Jeg er faktisk ikke sikker på at du - og andre - misforstod. Jeg tror simpelt hendet var trådstarter der misforstod......

Hvis du har ret.. og mon ikke der er noget om dét? Så er følgende måske ikke helt afsporet:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/26057-persilleprutter/

Det indlæg har snart 10 år på bagen. Jeg *kan* bare ikke glemme det. Det er og var, aldeles spøjst.

I øvrigt, godt at se du stadig hygger dig på forum.

KF.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.