Gentle-Lover 27 Skrevet 25. Oktober, 2023 (edited) Hej, Er der nogen der har erfaringer med denne dejlige kvinde? Jeg er nemlig i Odense en af dagene, når hun er aktiv. https://annoncelight.dk/showad/362814 Redigeret 25. Oktober, 2023 af Gentle-Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 25. Oktober, 2023 Prøv at søg på annoncenr eller navn helle48 så kommer der en del frem Vh B70 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
odensefyr1981 19 Skrevet 25. Oktober, 2023 Søg og du skal finde.. https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=362814&search_and_or=or 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 25. Oktober, 2023 Hun er utilregnelig...omg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SeriøsXXX 106 Skrevet 25. Oktober, 2023 (Utilregnelig). Hvordan skal det forstås? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentle-Lover 27 Skrevet 26. Oktober, 2023 Ståpik skrev, for 11 timer siden: Hun er utilregnelig...omg Hvad mener du med det? Lidt en skam, annoncen passede lige til mig men tænker jeg springer over så, og opgiver mit forehavende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 26. Oktober, 2023 Gentle-Lover skrev, for 2 timer siden: Hvad mener du med det? Lidt en skam, annoncen passede lige til mig men tænker jeg springer over så, og opgiver mit forehavende Så én (ubegrundet) sætning, får dig til at springe over? Vi kan ikke levere det samme til alle, måske ville du få en supergod oplevelse? Der skal to til tango….. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentle-Lover 27 Skrevet 26. Oktober, 2023 (edited) Liv skrev, for 37 minutter siden: Så én (ubegrundet) sætning, får dig til at springe over? Vi kan ikke levere det samme til alle, måske ville du få en supergod oplevelse? Der skal to til tango….. Nej, det er ikke sætningen, der får mig til, at springe over, men en blanding af anmeldelserne og den fakt, at jeg ikke får svar fra hende på mail (og jeg skrev: jeg tænker jeg opgiver, ikke at jeg gør ) Og hvor ved du fra, at sætningen er ubegrundet? Du kender måske Helle? Redigeret 26. Oktober, 2023 af Gentle-Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 26. Oktober, 2023 (edited) Gentle-Lover skrev, for 5 minutter siden: Og hvor ved du fra, at sætningen er ubegrundet? Du kender måske Helle? Jeg kender ikke Helle. Ubegrundet som i ikke begrundet, ikke uddybet og forklaret. Der står telefonen er åben alle dage, måske derfor hun ikke svarer mail? Redigeret 26. Oktober, 2023 af Liv Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentle-Lover 27 Skrevet 26. Oktober, 2023 Liv skrev, for 10 minutter siden: Jeg kender ikke Helle. Ubegrundet som i ikke begrundet, ikke uddybet og forklaret. Der står telefonen er åben alle dage, måske derfor hun ikke svarer mail? Det er så ikke hvad ubegrundet betyder.. Uden grundlag i virkeligheden. Så må jeg jo ringe igen, indtil hun engang tager den. Men allerede nu, har det været aaalt for omstændigt. Ha’ en go’ dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 26. Oktober, 2023 Gentle-Lover skrev, for 4 minutter siden: Det er så ikke hvad ubegrundet betyder.. Uden grundlag i virkeligheden. Ja, men også “Som ikke ledsages af en begrundelse”. https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ubegrundet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentle-Lover 27 Skrevet 26. Oktober, 2023 Liv skrev, for 6 minutter siden: Ja, men også “Som ikke ledsages af en begrundelse”. https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ubegrundet Jamen, se dog bare… så har vi begge jo ret (men mest mig) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 22. November, 2023 (edited) Liv skrev, den 26.10.2023 at 09:17: Så én (ubegrundet) sætning, får dig til at springe over? Vi kan ikke levere det samme til alle, måske ville du få en supergod oplevelse? Der skal to til tango….. Hejsa med jer tja , selv med de lidt blakket og enkelte gode anmeldelser, forsøgte jeg kontakt til Helle, - der står jo i hendes annonce, at hun er i Odense den 22 nov, og jeg var på vej til Kbh i min bil. Først ringede jeg ved 13 tiden, ingen respons, så skrev jeg en kort Sms, med at hun kunne ringe, efter en time ringede jeg igen, og skrev en SMS, samt en mail- ingen respons. Men lidt over kl 17 kom der så en SMs men følgende ordlyd:hej søde skat er det først i morgen.” Ingen beklagelse eller andet, jeg skrev tilbage, at jeg synes hun er meget useriøst med hendes arbejde, og hvis GP’er gerne vil vi kunder er seriøse, må de også være det, når de møder en seriøs kunde. Selvfølgeligt kan der altid opstå noget uventet, men på min arbejdsplads, SKAL vi give besked ved udeblivelse- det er vel helt normalt alle steder, bare ikke ved Helle. Så min anbefaling er, bliv væk, eller ha en alternativ løsning i baghånden, - mit alternativ blev Myrna , hun rejser til Kbh i morgen, og hjem til Colombia om 3 uger, og kommer - desværre aldrig igen god aften til alle Redigeret 22. November, 2023 af Servciesboy 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 27 Skrevet 28. November Har besøgt Helle i Holbæk, hun var sød og service mindet, en helt OK oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 155 Skrevet 30. November Har besøgt Helle i Odense og Slagelse. Kan man lide voksne piger, så er Helle dejlig. Hygger du dig med mature.nl på nettet, så er Helle præcis den oplevelse. Voksen, sød, naboens kone, gør hva hun ka. for at gøre det godt for dig. Jeg kan kun anbefale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 3. December Jeg har også kun rosende ord om Helle. En dejlig voksen kvinde der elsker sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 11 Skrevet 3. December Har også besøgt Helle i Odense for noget tid siden. Let kontakt og aftale. Sød og rar, og det aftalte blev overholdt. Havde dog en klar oplevelse af at hun ikke brød sig om det (måske det bare var mig hun ikke brød sig om). Hun vendte fx hovedet væk under akten og viste på ingen måde interesse eller indlevelse. Jeg oplevede det ikke bare som manglende kemi, men mere som en ulyst til at engagere sig i et andet menneske. Lidt trist og tom oplevelse. Desværre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet lørdag klokken 13:43 Samme oplevelse har jeg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg