Hop til indhold
Gentle-Lover

Helleh48 Odense

Recommended Posts

Gentle-Lover skrev, for 2 timer siden:

Hvad mener du med det? :o Lidt en skam, annoncen passede lige til mig :wub: 

men tænker jeg springer over så, og opgiver mit forehavende :(

Så én (ubegrundet) sætning, får dig til at springe over? Vi kan ikke levere det samme til alle, måske ville du få en supergod oplevelse? Der skal to til tango…..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 37 minutter siden:

Så én (ubegrundet) sætning, får dig til at springe over? Vi kan ikke levere det samme til alle, måske ville du få en supergod oplevelse? Der skal to til tango…..

Nej, det er ikke sætningen, der får mig til, at springe over, men en blanding af anmeldelserne og den fakt, at jeg ikke får svar fra hende på mail ;)

(og jeg skrev: jeg tænker jeg opgiver, ikke at jeg gør ;-))

Og hvor ved du fra, at sætningen er ubegrundet? Du kender måske Helle? :rolleyes:
 

Redigeret af Gentle-Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentle-Lover skrev, for 5 minutter siden:

Og hvor ved du fra, at sætningen er ubegrundet? Du kender måske Helle? :rolleyes:

Jeg kender ikke Helle. Ubegrundet som i ikke begrundet, ikke uddybet og forklaret.

Der står telefonen er åben alle dage, måske derfor hun ikke svarer mail?

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kender ikke Helle. Ubegrundet som i ikke begrundet, ikke uddybet og forklaret.

Der står telefonen er åben alle dage, måske derfor hun ikke svarer mail?

Det er så ikke hvad ubegrundet betyder.. Uden grundlag i virkeligheden.

Så må jeg jo ringe igen, indtil hun engang tager den. Men allerede nu, har det været aaalt for omstændigt.

Ha’ en go’ dag <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 26.10.2023 at 09:17:

Så én (ubegrundet) sætning, får dig til at springe over? Vi kan ikke levere det samme til alle, måske ville du få en supergod oplevelse? Der skal to til tango…..

Hejsa med jer

tja , selv med de lidt blakket og enkelte gode anmeldelser, forsøgte jeg kontakt til Helle, - der står jo i hendes annonce, at hun er i Odense den 22 nov, og jeg var på vej til Kbh i min bil.

Først ringede jeg ved 13 tiden, ingen respons, så skrev jeg en kort Sms, med at hun kunne ringe, efter en time ringede jeg igen, og skrev en SMS, samt en mail- ingen respons.

 

Men lidt over kl 17 kom der så en SMs men følgende ordlyd:hej søde skat er det først i morgen.”

Ingen beklagelse eller andet, jeg skrev tilbage, at jeg synes hun er meget useriøst med hendes arbejde, og hvis GP’er gerne vil vi kunder er seriøse, må de også være det, når de møder en seriøs kunde.

Selvfølgeligt kan der altid opstå noget uventet, men på min arbejdsplads, SKAL vi give besked ved udeblivelse- det er vel helt normalt alle steder, bare ikke ved Helle.

 

Så min anbefaling er, bliv væk, eller ha en alternativ løsning i baghånden, - mit alternativ blev Myrna , hun rejser til Kbh i morgen, og hjem til Colombia om 3 uger, og kommer - desværre aldrig igen

god aften til alle 

 

 

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...