Denseriøse 4 Skrevet 24. Oktober, 2023 Hej. Jeg er i Kbh i næste uge og har kigget lidt og skrevet frem og tilbage med kvinder på SD. Kan det virkeligt passe, at der er så svært at finde en seriøs Sb i Kbh? Jeg modtager gerne lidt tips eller links i pb:) Jeg har mødt masser af søde SB i det jysk/fynske, uden at de forlanger helt urealistiske beløb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sjællænder 2 Skrevet 24. Oktober, 2023 Ja det er. 1 af 10 svarer og enaf dem vil mødes. Måske! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 24. Oktober, 2023 Jeg har søgt både i København og Nordjylland. Er begge steder pga job. København er svært. Der skal nærmest en jordomrejse og michelin-restauranter på bordet, før du får et kys på kinden. Og ellers kun piger der vil sælge dig billeder eller videoer. I Nordjylland - 10 min. så har man en aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 25. Oktober, 2023 Det er blevet meget sværere i københavnområdet de senere år. Selv de semi prostituerede er der blevet færre af, tror de bruger annoncelight i stedet for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 25. Oktober, 2023 Denseriøse skrev, for 17 timer siden: Hej. Jeg er i Kbh i næste uge og har kigget lidt og skrevet frem og tilbage med kvinder på SD. Kan det virkeligt passe, at der er så svært at finde en seriøs Sb i Kbh? Jeg modtager gerne lidt tips eller links i pb:) Jeg har mødt masser af søde SB i det jysk/fynske, uden at de forlanger helt urealistiske beløb. En af de bedre seriøse er hende her https://sugardaters.com/da/profile/D2xoy.xoj6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 25. Oktober, 2023 Jeg prøver at snuse lidt forsigtigt til dette her velvidende, at dette markede er fyldt med mennesker der vil snyde. Er det virkeligt rigtigt, at det er så meget nemmere i jylland, og hvad kan forskellen til kbh skyldes? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 434 Skrevet 26. Oktober, 2023 Du må jo finde en her i Jylland og invitere over Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 27. Oktober, 2023 Gangbang-milf skrev, for 11 timer siden: Du må jo finde en her i Jylland og invitere over ja for pokker. Vi lever i et lille land, og skal de store sedler alligevel frem, så er det bare at hoppe på toget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr 1 Skrevet 29. Oktober, 2023 MikkelRæv64 skrev, den 25.10.2023 at 12:54: En af de bedre seriøse er hende her https://sugardaters.com/da/profile/D2xoy.xoj6 Ved du noget om pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denseriøse 4 Skrevet 29. Oktober, 2023 #Mikkel Ræv. Jeg må være blokket af hende, da den sider at profilen ikke findes:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvetvebakbak 76 Skrevet 23. November, 2023 Jonze skrev, den 25.10.2023 at 21:49: nemmere i jylland, og hvad kan forskellen til kbh skyldes? samme som huspriser, løn, jobansøgere osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 40 Skrevet 23. November, 2023 Min erfaring er at det er ca. det samme på Sjælland som i Jylland. Dog nok at prisen generelt er ca. 25% højere i København. Ellers handler det stadig om at bruge tid nok, og ikke "bare aftale et sex-møde". Præcist som i Jylland, ønsker pigerne ikke at fremstå som prostituerede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 23. November, 2023 (edited) Dracule1973 skrev, for 5 timer siden: Min erfaring er at det er ca. det samme på Sjælland som i Jylland. Dog nok at prisen generelt er ca. 25% højere i København. Ellers handler det stadig om at bruge tid nok, og ikke "bare aftale et sex-møde". Præcist som i Jylland, ønsker pigerne ikke at fremstå som prostituerede. og hvilke tanker gør disse piger sig så om hvorfor mænd betaler for deres samværd / ydelser? Redigeret 23. November, 2023 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dracule1973 40 Skrevet 24. November, 2023 Hvis man tager køber - sælger udgangspunktet, så er man allerede på vej af det forkerte spor. Jeg vælger en indgang som ved al anden dating. Her ville jeg heller ikke spørge til ydelser/priser, seksuelle præferencer, om de vil give et blowjob i bilen... osv. Jeg ved at rigtig mange piger sletter deres profil efter få dage af denne årsag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg