Hop til indhold

Kan det virkeligt passe?

Featured Replies

Skrevet

Hej. 

Jeg er i Kbh i næste uge og har kigget lidt og skrevet frem og tilbage med kvinder på SD. 
Kan det virkeligt passe, at der er så svært at finde en seriøs Sb i Kbh? 

Jeg modtager gerne lidt tips eller links i pb:) 

Jeg har mødt masser af søde SB i det jysk/fynske, uden at de forlanger helt urealistiske beløb. 

Skrevet

Jeg har søgt både i København og Nordjylland. Er begge steder pga job.

København er svært. Der skal nærmest en jordomrejse og michelin-restauranter på bordet, før du får et kys på kinden. Og ellers kun piger der vil sælge dig billeder eller videoer.

I Nordjylland - 10 min. så har man en aftale 

Skrevet

Det er blevet meget sværere i københavnområdet de senere år.

Selv de semi prostituerede er der blevet færre af, tror de bruger annoncelight i stedet for.

Skrevet
Denseriøse skrev, for 17 timer siden:

Hej. 

Jeg er i Kbh i næste uge og har kigget lidt og skrevet frem og tilbage med kvinder på SD. 
Kan det virkeligt passe, at der er så svært at finde en seriøs Sb i Kbh? 

Jeg modtager gerne lidt tips eller links i pb:) 

Jeg har mødt masser af søde SB i det jysk/fynske, uden at de forlanger helt urealistiske beløb. 

En af de bedre seriøse er hende her

https://sugardaters.com/da/profile/D2xoy.xoj6

Skrevet

Jeg prøver at snuse lidt forsigtigt til dette her velvidende, at dette markede er fyldt med mennesker der vil snyde. Er det virkeligt rigtigt, at det er så meget nemmere i jylland, og hvad kan forskellen til kbh skyldes? 

Skrevet
Gangbang-milf skrev, for 11 timer siden:

Du må jo finde en her i Jylland og invitere over ;)

ja for pokker. Vi lever i et lille land, og skal de store sedler alligevel frem, så er det bare at hoppe på toget ;)

Skrevet
  • Author

#Mikkel Ræv. 

Jeg må være blokket af hende, da den sider at profilen ikke findes:) 

• 4 weeks later...
Skrevet
Jonze skrev, den 25.10.2023 at 21:49:

nemmere i jylland, og hvad kan forskellen til kbh skyldes? 

samme som huspriser, løn, jobansøgere osv

Skrevet

Min erfaring er at det er ca. det samme på Sjælland som i Jylland. Dog nok at prisen generelt er ca. 25% højere i København. 

Ellers handler det stadig om at bruge tid nok, og ikke "bare aftale et sex-møde". Præcist som i Jylland, ønsker pigerne ikke at fremstå som prostituerede.

Skrevet
Dracule1973 skrev, for 5 timer siden:

Min erfaring er at det er ca. det samme på Sjælland som i Jylland. Dog nok at prisen generelt er ca. 25% højere i København. 

Ellers handler det stadig om at bruge tid nok, og ikke "bare aftale et sex-møde". Præcist som i Jylland, ønsker pigerne ikke at fremstå som prostituerede.

og hvilke tanker gør disse piger sig så om hvorfor mænd betaler for deres samværd / ydelser?

Redigeret af Jonze

Skrevet

Hvis man tager køber - sælger udgangspunktet, så er man allerede på vej af det forkerte spor.

Jeg vælger en indgang som ved al anden dating. Her ville jeg heller ikke spørge til ydelser/priser, seksuelle præferencer, om de vil give et blowjob i bilen...  osv. Jeg ved at rigtig mange piger sletter deres profil efter få dage af denne årsag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.