Hop til indhold
Denseriøse

Kan det virkeligt passe?

Recommended Posts

Hej. 
 

Jeg er i Kbh i næste uge og har kigget lidt og skrevet frem og tilbage med kvinder på SD. 
Kan det virkeligt passe, at der er så svært at finde en seriøs Sb i Kbh? 
 

Jeg modtager gerne lidt tips eller links i pb:) 

Jeg har mødt masser af søde SB i det jysk/fynske, uden at de forlanger helt urealistiske beløb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har søgt både i København og Nordjylland. Er begge steder pga job.

København er svært. Der skal nærmest en jordomrejse og michelin-restauranter på bordet, før du får et kys på kinden. Og ellers kun piger der vil sælge dig billeder eller videoer.

I Nordjylland - 10 min. så har man en aftale 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denseriøse skrev, for 17 timer siden:

Hej. 
 

Jeg er i Kbh i næste uge og har kigget lidt og skrevet frem og tilbage med kvinder på SD. 
Kan det virkeligt passe, at der er så svært at finde en seriøs Sb i Kbh? 
 

Jeg modtager gerne lidt tips eller links i pb:) 

Jeg har mødt masser af søde SB i det jysk/fynske, uden at de forlanger helt urealistiske beløb. 

En af de bedre seriøse er hende her

https://sugardaters.com/da/profile/D2xoy.xoj6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøver at snuse lidt forsigtigt til dette her velvidende, at dette markede er fyldt med mennesker der vil snyde. Er det virkeligt rigtigt, at det er så meget nemmere i jylland, og hvad kan forskellen til kbh skyldes? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangbang-milf skrev, for 11 timer siden:

Du må jo finde en her i Jylland og invitere over ;)

ja for pokker. Vi lever i et lille land, og skal de store sedler alligevel frem, så er det bare at hoppe på toget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at det er ca. det samme på Sjælland som i Jylland. Dog nok at prisen generelt er ca. 25% højere i København. 

Ellers handler det stadig om at bruge tid nok, og ikke "bare aftale et sex-møde". Præcist som i Jylland, ønsker pigerne ikke at fremstå som prostituerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, for 5 timer siden:

Min erfaring er at det er ca. det samme på Sjælland som i Jylland. Dog nok at prisen generelt er ca. 25% højere i København. 

Ellers handler det stadig om at bruge tid nok, og ikke "bare aftale et sex-møde". Præcist som i Jylland, ønsker pigerne ikke at fremstå som prostituerede.

og hvilke tanker gør disse piger sig så om hvorfor mænd betaler for deres samværd / ydelser?

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man tager køber - sælger udgangspunktet, så er man allerede på vej af det forkerte spor.

Jeg vælger en indgang som ved al anden dating. Her ville jeg heller ikke spørge til ydelser/priser, seksuelle præferencer, om de vil give et blowjob i bilen...  osv. Jeg ved at rigtig mange piger sletter deres profil efter få dage af denne årsag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...