Hop til indhold
AgentLeman

lexi er smuk og feisty , islands brygge

Recommended Posts

den bedste måde at beskrive lexi på er , at hun er feisty . jeg havde en god oplevelse med hende , og hun er en klar anbefaling

https://nympho.dk/n14517/4450/lexi

lexi er meget smuk , tynd og vanvittig lækker . det er hende på billederne . de er dog modelbilleder , og jeg synes ikke jeg kunne genkende nogle af hendes ansigtstræk , fx de ultra skarpe indsugede kinder ( hvad hedder det egentlig ? )

lexi tager i mod mig med et kæmpe smil på læberne , hun taler højt og med livsglæde , og så greb hun også fat i min pik udenpå bukserne fra første minut hehe

efter lidt snak og bad går vi i gang , og hendes krop er gudesmuk . slank og berøringsvenlig . og fordi der ikke er meget kød på hendes krop , så ses hendes fisse tydeligt mellem hendes balder , og det er noget af et syn

hendes bj er fint og under slik til hende stønner hun så naboerne kan høre hende hold da op . det lød ægte , og hun virkede til at kunne nye det . hun rider godt og tager godt imod .

generelt en rigtig god oplevelse med en super lækker kvinde . hun taler godt engelsk . der er dog ikke meget gfe over hende , hun minder mig mest af alt om en " party girl " der bare gerne vil have det sjovt og knalde løs .

se at besøge hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i går kl 23. Samme dejlige oplevelse med hende. Selvom hun er mega tynd er hendes fisse dejlig fyldig uden at det er store skamlæber. Svært at forklar men virke som en dejlig kønsåbning der er svulmende og bare altid klar på pik. Der er gang i hende og hun knalder fint og tager godt i mod. Overvejer genbesøg men ser at der er kommen anden dejlig kvinde til landet nu som måske skal besøges :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrbiglove skrev, for 19 minutter siden:

Besøgte hende i går kl 23. Samme dejlige oplevelse med hende. Selvom hun er mega tynd er hendes fisse dejlig fyldig uden at det er store skamlæber. Svært at forklar men virke som en dejlig kønsåbning der er svulmende og bare altid klar på pik. Der er gang i hende og hun knalder fint og tager godt i mod. Overvejer genbesøg men ser at der er kommen anden dejlig kvinde til landet nu som måske skal besøges :-)

Sjov nok beskrivelse af hendes gave til mænd. Tror jeg forstår.

Løft gerne sløret for, hvem du ellers har i kikkerten. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mrbiglove skrev, for 7 timer siden:

men ser at der er kommen anden dejlig kvinde til landet nu som måske skal besøges :-)

Ja, lade os høre hvem den anden dejlig kvinde er!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
meUsex skrev, for 10 minutter siden:

She is with Nicole who just got a not so good review 

I guees that you probely just want to add some information, but in this case it has no relevans!

This tread is reviews about Lexi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Where2 skrev, for 9 timer siden:

@AgentLeman,  hvordan oplevelsen var tungkys? /TAK

dem har jeg allerede glemt , så ikke bemærkelsesværdige ? hehe

kys var ikke fokus med hende , i hvert fald ikke gfe af slagsens . husker ikke hvor meget tunge der var , men de måtte have været våde da jeg husker at jeg fik hendes læbestift på mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...