Aloha 37 Skrevet 24. Oktober, 2023 Hej er der nogen der ved hvor man kan købe klamydia og trikomonas hurtig test, som ikke skal sendes ind? har læst mig frem til at hurtig tests er 98% sikker og dem man sender ind er 99,5% jeg tester også hos læge men ville gerne teste allerede i aften bare lige for at få pulsen lidt ned efter en GP netop har skrevet at hun er testet positiv håber nogen kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hornyboy007 Skrevet 24. Oktober, 2023 Hejsa Jeg ved ikke om der er nogen man ikke skal sende ind, men har fundet en der kan give dig svar i løbet af 24 timer? Kan det evt. bruges? https://www.studyshop.dk/mand-klamydiatest-anonym-hjemmetest-klamydia-test-dynamic-code Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hornyboy007 Skrevet 24. Oktober, 2023 Yep, fandt en der ikke skulle sendes ind, men den var kun til kvinder desværre. Håber du finder noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18091 Skrevet 24. Oktober, 2023 Jeg synes det lidt siger sig selv at du skal tage på apoteket og tjekke.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arabersgr 53 Skrevet 1. November, 2023 Til mænd findes der kun test man skal sende ind. Til kvinder, kan man købe en hurtig test. Arbejder i sundhedsvæsnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg