Hop til indhold
19 cm glæde

Sabrina i Christiansfeldt

Recommended Posts

Hej synes lige at jeg vil dele en super skøn oplevelse med alle på dette forum.

 

Torsdag den 9-1-14 havde jeg bestilt tid hos Sabrina i Christiansfeldt , en 69 i 30 min og uden gummi og med slug til 600. 

 

Havde lige tjekket hendes billeder og syntes det så godt ud, men for satan virkeligheden er meget bedre end billederne, hun har den skønneste krop og et smukt og smilende ansigt og en smittende latter.

 

jeg blev vist ind i hyggerummet hvor rent og pænt, fik betalt hvor efter hun lige smuttede ud med pengene og da hun vente tilbage startede vi med småkysse mens hænderne gik på opdagelse, efter lidt pilleri var tøjet forsvundet og vi fandt dobbeltsengen og fortsatte med at kysse dog med tungen denne gang og det virkede som om hun nød det, var dog kommet efter noget andet så hurtigt fik vi vendt os rigtigt og så blev der suttet til den store guld medalje, dejligt varieret i hastighed og sug, hun stoppede et par gange når hun kunne fornemme at det var lige op over men til sidst måtte jeg overgive mig og kom i hendes mund hvorefter hun slugte det hele. Vi lå lidt og småsnakkede og kælede lidt og efter ca. 5 min spurte hun om jeg ville have kaffe inden jeg skulle gå, takkede ja også små sludrede vi vel i 10 min før jeg forlod stedet efter en super skøn oplevelse med en dejlig og indlevende smuk finsk pige.

 

Kommer jeg igen : 100%

 

Sabrina: en klar 10 en lækker finsk pige på 28 der taler dansk

 

Stedet: 8-10

 

Behandlingen: 10

 

Pris: alle pengene værd

 

Havde bestilt 30 min men var der i ca. 45

Redigeret af 19 cm glæde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Så vidt jeg ved, holder Diana også til på adressen.

Ved dog ikke hvordan de deler vagterne sig i mellem, og om de evt. også er der samtidig...

 

Og nej, jeg har ikke været ved Diana - de priser hun oplyste mig i telefonen holdt mig væk.

 

Her er hendes annonce i dagens travblad:

 

SØNDERJYLLAND/ CHRISTIANSFELD SØDE
Diana, opfylder dine frækkkeste fantasier.

  •   Tlf. 2145 8822

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været en enkelt gang hos Sabrina og kan kun være enig i roserne. En super sød og engageret pige med en rigtig lækker krop. Topkarakter herfra!!!

 

En stor fejl af mig at jeg kun har været der en gang, det må jeg fået gjort noget ved!

 

 

Iflg. hendes side på side6.dk er hun kun i Christiansfeld om mandagen. Tirsdag til fredag er hun i Aabenraa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...