Hop til indhold

Recommended Posts

sjællænder skrev, for 48 minutter siden:

Hvor meget 

Penge til transport kan da være ok

Ja men det var ikke ,hvad jeg skrev.Sugar for selve kemimødet...Ikke tale om transport.^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft et kemi møde med hende, tilbage i starten af september. Det var op til mig om jeg ville give noget for det.

Vi mødtes et offentligt sted i Kolding og talte sammen i godt en halv times tid. Hun virkede vældig sød under selve mødet. En halv times tid efter vi var gået hver til sit, fik jeg en snap fra hende, hvor i hun (irriteret, kunne jeg fornemme) spurgte om jeg kun betalte noget hvis der var intimitet involveret. Dette havde jeg gjort meget klart overfor hende inden vi mødtes, at det var en vigtig del af det jeg søger, så det svarede jeg bekræftende på. Her efter fik jeg igen en irriteret snap, hvor hun skrev at så synes hun jeg skulle besøge en prostitueret i stedet for. Jeg spurgte hende om hvad det var hun forventede jeg betalte hende for, dette svarede hun ikke på.
Hun havde helt klart forventet at få noget for det kemi møde alligevel, selv om det ifølge hende selv stod mig frit for om jeg ville give noget eller ej. Jeg har en stærk formodning, særligt efter at have mødt hende, at hun ikke er med på andet end et kemi møde og derfor vil have betaling for det.
Jeg tror hun udelukkende er en kemi møde pige. Man kommer aldrig videre end det …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver jo tydligt på hendes profil at hun ikke er til korte møder og vil ha et kemi møde på et offentlig sted først , det er hun vel i sin gode ret til , det er da bare at vælge en anden , der er jo nok af dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 26 minutter siden:

Hun skriver jo tydligt på hendes profil at hun ikke er til korte møder og vil ha et kemi møde på et offentlig sted først , det er hun vel i sin gode ret til , det er da bare at vælge en anden , der er jo nok af dem 

Det er så noget hun har skrevet efter jeg har haft kontakt med hende. Det stod der ikke dengang …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...