Hop til indhold

Recommended Posts

Gina blev besøgt i dag i en meget fin kendt thaiklinik i centrum af Frederikssund, hvor der er gratis parkering lige udenfor. Aftale blev lavet ved hjælp af SMS, og Gina svarer hurtigt og på dansk!

Hun er noget af en vildkat - jeg blev gennemsnavet med tungekys ved ankomsten og gik efter afklædning i gang med det frække som man kan få uden kondom. Ikke med mig, men hun knepper godt og er ekstremt aktiv. Analt blev det dog ikke til andet end med en finger -"for stor". Hun er lille og ikke åleslank, men brysterne er pæne, følsomme og naturlige - et stort plus for mig. Og som sagt, hun kysser vildt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
Dinner_at_the_y skrev, for 1 time siden:

Men uden annonce-nr., så det er rigtigt gjort at Taunus. :)

Nemlig, er nummeret ikke med et det for tilfældigt/besværligt at søge; har jeg lært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaunusDK skrev, for 3 minutter siden:

Arhh... så hvis linket er "gemt" i teksten, så vil annoncen ikke dukke op i en søgning på EG? Så er jeg med :)

Kun Gina, men det er en fod ting at søge på annonce-nummeret også, hvis de skulle skifte navn/ pige osv. En slags verificering. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...