Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Ninah https://annoncelight.dk/showad/372271 her i dag og ville lige dele oplevelsen.

Jeg havde bestilt tid dagen før og kørte så ud til Ørestaden i morges. Der er nem mulighed for parkering i p-husene derude hvis man kommer i bil.

Jeg havde skrevet lidt med Ninah i går og forhørt mig om anal. Hun skriver i annoncen at hun tilbyder det, men det er sjældent det går da vedhænget er lidt tykkere end gennemsnittet. Jeg har kun haft succes med anal hos Polske Kate samt en brasilianer der vist nok hed Susannah. Alle andre jeg har forsøgt med har sagt nej tak når først vi har mødtes. Ninah sagde "Lets see when you come".

Jeg var meget positivt overrasket over Ninah da hun åbnede døren. Jeg synes hun var langt pænere end hendes billeder giver udtryk for. Derudover var hun meget petite - hun er kun 148 cm. høj og relativt spinkel. Da jeg så hende tænkte jeg med det samme at anal var udelukket, men det var ok fordi hun var lille og lækker. Jeg betalte dog de 300 ekstra for anal for så kunne vi se hvordan det gik.

Uden at gå i alt for mange detaljer var alt på programmet. Blow uden, Tungekys, rimming til mig, sex i alle positioner og sørme om ikke også vi kom i mål med anal. Det tog lidt tid og hun skulle lige varmes op, men det gik rent faktisk. Til sidst skød jeg den af i munden på hende og hun spyttede det ud i et stykke køkkenrulle.

Det er min opfattelse at der ikke er ret meget der ikke kan lade sig gøre hos Ninah. Det var også muligt at gøre det uden kondom som hendes annonce antyder. Jeg valgte at bruge kondom (et af de flotte røde) og ved derfor ikke om der er ekstrabetaling involveret for den ydelse.

Der er mulighed for bad før og efter og da vi var færdige lidt før tid (jeg tog 45 minutter), tilbød hun mig massage i resten af tiden.

Alt i alt et virkeligt godt besøg med en køn og sød pige. Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen hvis jeg kan nå det.

Hun er på Amager i 5 dage mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig anmeldelse. Undrer mig lidt, su siger hun spyttede ud i køkkenrulle. Hendes annonce siger hun sluger? Kostede det ekstra? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Ninah og hun er bestemt en petit vildbasse. Jeg havde dog ikke tilkøbt anal.

Min aftale med hende startede faktisk også godt ud, og hun var lige ved at glide ned over min pik men jeg fik hende så stoppet i tide og bad hende finde et kondom frem. Jeg tænkte efterfølgende ikke så meget over det, i en rask vending kan jeg godt se at man ender med at knalde hende uden men det er også lidt af et risk-move.

Jeg kunne dog fortsat godt være fristet til at besøge hende igen på trods af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Srixon skrev, for 3 timer siden:

Dejlig anmeldelse. Undrer mig lidt, su siger hun spyttede ud i køkkenrulle. Hendes annonce siger hun sluger? Kostede det ekstra? 

Det ved jeg ikke. Jeg bad ikke specifikt om at hun skulle sluge, så det gjorde ikke noget for mig at hun spyttede det ud. Hun prøvede at tungekysse mig med ladningen i munden, men der er jeg sgu for sart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Ninah i Jylland, havde til købt slug, men det blev der ikke noget af desværre. 

Er usikker på om det er Ninah man skriver med. 

Men fin og sød dame er hun og jeg kommer gerne igen, og det anale tog hun pænt imod. 

Slug og squirting så er den hjemme i skabet 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...