Hop til indhold
Ceylon

Fiske sex i Japan

Recommended Posts

Ja du studser nok noget over titlen fiske sex i Japan, men det skal forstås i helt bogstaveligt..

Over de sidste 10 års tid er der i Japan kommet en ny type fisk på menuen, gara ruffa fiske også kendt som doktor fisken.

Den spiser de døde hudceller og efterlader hun blød og dejligt. Japanerne har så fundet ud at at deres sug føles dejlig på penis.

Fiskene strømmer til lemmet og kaster sig straks ud i sugningen. Det føles som små niv tangerede til det ubehagelige. Det er blevet så populært at nogle kredse holder doktor fisk i hjemmet.

Jeg må indrømme at det ikke lige var mig, da de store fisk bider for hårdt til at det er rart.

Indlægget er ikke en vittighed, det er en ny trend, som jeg ikke tror får særlig udbredelse udenfor Asien

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Ejjjj jeg vil slet ikke tænke på hvad der sker når fyrene aflevere i vandet.... velbekomme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede det en gang på fødderne, hvor de rev et lille stykke hud af så det blødte... Så nej tak  :shock:

 

Uha da. Jeg har efter konens eget ønske givet hende et gavekort til et sådant sted. Gad vide, hvor meget af hende, der kommer hjem igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha da. Jeg har efter konens eget ønske givet hende et gavekort til et sådant sted. Gad vide, hvor meget af hende, der kommer hjem igen?

 

Det kommer an på om de har doktorfisk eller piratfisk  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja til kommentarerne kan keg sige.. Artikler kan googles frem, og nej man aflevere ikke, det er ikke for at få løsning, men smerte.

Hvis man onanere i vandet og kommer, så før fiskene, det er ikke målet. Smerten og pinslen er målet.

Jeg blev bidt i røven af en af fiskene og såret heler ikke ordnenligt, det gør stadig mærkbart nas :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS havde prøvet det på fødderne, det er særdeles rart og velbærende, ved dog ikke hvorfor jeg var dum nok til at kaste mig ud i japan style. Men de gør det sku sammen, så jeg fulgte med..

Der var en far og søn der delte fisk, kunne aldrig forestille mig det ske herhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS havde prøvet det på fødderne, det er særdeles rart og velbærende, ved dog ikke hvorfor jeg var dum nok til at kaste mig ud i japan style. Men de gør det sku sammen, så jeg fulgte med..

Der var en far og søn der delte fisk, kunne aldrig forestille mig det ske herhjemme.

 

Det er ret normal med fødderne herhjemme, mange storcentrer har det.

Du du et link til det frække med fiskene :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget mærkeligt. Jeg har prøvet doktorfisk på fødderne. De har ingen tænder og kan derfor heller ikke fjerne hårdhud. De kan kun fjerne døde hudceller som dermed allerede er løse. Jeg har svært ved at se hvordan de skulle kunne lave sår der bløder.
Der var ingen smerte forbundet med det, men det kildede lidt. 

 

Savner i den grad noget dokumentation for at tro på denne historie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget mærkeligt. Jeg har prøvet doktorfisk på fødderne. De har ingen tænder og kan derfor heller ikke fjerne hårdhud. De kan kun fjerne døde hudceller som dermed allerede er løse. Jeg har svært ved at se hvordan de skulle kunne lave sår der bløder.

Der var ingen smerte forbundet med det, men det kildede lidt. 

 

Savner i den grad noget dokumentation for at tro på denne historie.

Desværre er det kæmpe store kødsår helet nu, bandagerne er fjernet og stingene ligeså. Så jeg kan desværre ikke tage et billede, beklager.

Redigeret af Moriarty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man så tale om ..

 

Superfisk - bider og suger med gummi på toppen 

og

Megafisk - med eller uden slug ??

 

Kan man få fiskekvoter - og svømmer de i spildevand..??

De er gale de japanere.. men sjov tanke :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det lige skal bemærkes, at den rigtige doktorfisk, er en art fra et helt bestemt sted i Tyrkiet, hvor princippet også stammer fra. Jeg kan ikke lige huske hvad fisken hedder, eller hvor jeg har læst om det, derfor ingen links. Eftersigende er der mange useriøse udbydere, som bruger andre fiskearter, der ligner, men som ikke har de samme egenskaber. Det kan måske forklare, hvorfor nogen bider hårdere end andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det lige skal bemærkes, at den rigtige doktorfisk, er en art fra et helt bestemt sted i Tyrkiet, hvor princippet også stammer fra. Jeg kan ikke lige huske hvad fisken hedder, eller hvor jeg har læst om det, derfor ingen links. Eftersigende er der mange useriøse udbydere, som bruger andre fiskearter, der ligner, men som ikke har de samme egenskaber. Det kan måske forklare, hvorfor nogen bider hårdere end andre.

 

jeg vil fraråde at bruge piratfisk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det lige skal bemærkes, at den rigtige doktorfisk, er en art fra et helt bestemt sted i Tyrkiet, hvor princippet også stammer fra. Jeg kan ikke lige huske hvad fisken hedder, eller hvor jeg har læst om det, derfor ingen links. Eftersigende er der mange useriøse udbydere, som bruger andre fiskearter, der ligner, men som ikke har de samme egenskaber. Det kan måske forklare, hvorfor nogen bider hårdere end andre.

http://aqualife-jaspert.com/pages/products.php vil vide, at den originale hedder Kangal Garra Rufa. Og jeg, der troede, at den var blevet importeret af beboerne i City Vest i Århus og udsat i Brabrandsøen under navnet sugemalle :-P 

For kun 3,50 $ pr. stk. kan man komme igang http://www.globalaquaticsinc.com/

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den værste fisk må være carandiruen, der lever i sydamerikanske floder.

Den kan kravle ind i penis og har pigge på gællelågene.

Kan kun fjernes operativt.

Husk kondom ved badning i floden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...