Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Folkens,

Har I nogle anbefalinger til klubber rundt om i Prag? Der er sgu så mange at tage af, men søger primært det klassiske som (udover naturligvis sex) gerne må rumme Lapdance/privat strip og gerne gloryhole/tjekkisk gloryhole. Evt. ren tjekkisk gloryhole.

Pft,

VikingJylland

Skrevet

Pis, det skulle jeg have vist fandes da jeg var der sidste måned

Skrevet
Ledelsen skrev, for 4 minutter siden:

Pis, det skulle jeg have vist fandes da jeg var der sidste måned

Du kan vist også finde tjekkiske gloryholes i Danmark, i få af swingerklubberne.

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 minutter siden:

Du kan vist også finde tjekkiske gloryholes i Danmark, i få af swingerklubberne.

Tak - det skal overvejes ellers venter jeg at jeg skal til Prag igen

Skrevet

Jeg ved ikke om du har læst om min tur til Prag, der er en del links til hjemmesider osv.

Kan godt være min tur ikke var en 100% succes, men jeg var dog sammen med en af de smukkest kvinder, jeg nogensinde har mødt i Prag.

Men jeg vil forslå dig https://www.showpark.info/, for selvom jeg ikke kom derinde, så er det et af de ting jeg har fortrudt at jeg ikke nåede.

Men god tur

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.