Hop til indhold

Young asian 21 år vinderrup

Featured Replies

Skrevet

Sidst opdateret 3 oct. Kan tænkes hun er taget hjem igen. Dermed sagt, ud fra billederne og annonce er jeg ret sikker på jeg mødte hende lige før covid brød ud. Dengang hoppede hun en del rundt i landet.  Var yderst tilfreds med min session med hende så vidt jeg husker.

Nu er det godt nok længe siden, og hukommelsen er ikke længere tip-top, men så vidt jeg husker sagde hun til mig hun ikke var thai, men kom fra Hongkong. Personligt kan jeg ikke rigtigt se forskel på de der asiater.

Redigeret af TrippleB
Indsat oplysning

• 1 year later...
Skrevet

Ja, hun er da for fræk og yderst tiltrækkende...pyhhaaa!!...og så har hun alle de ydelser jeg altid går efter. Måske hun også er til anal??? Kan simpelthen ikke finde noget om hende herinde.

Skrevet

Har prøvet at ringe og skrive et par gange.. intet svar..  Og nummeret er ikke tilknyttet whatsapp som der eller står i annoncen…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.