Hop til indhold
sweetstone

sjovt bagefter

Recommended Posts

besøgte en afrikansk pige ,valgte fransk og dansk ,viste så at dansk ville hun kun have i doggy stile,hun vender så bagdel til mig og der kommer en meget fæl lugt ud fra hende ,ikke af lort ,men en meget værre lugt ?var så fæl at jeg havde løst til at stoppe -men skyndte mig at blive færdig ,grinte af det hjem i bilen,tænkte tak gud jeg ikke valgte gensidigt fransk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

tænker stadig på hvor den fæle lugt kom fra ? inden samlejet smurte hun noget i skeden,tænkte det var vel glidecreme.men måske et smart trick ?for at manden skal blive hurtig færdig,eller allerhelst afbryde og rende sin vej ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

tænker stadig på hvor den fæle lugt kom fra ? inden samlejet smurte hun noget i skeden,tænkte det var vel glidecreme.men måske et smart trick ?for at manden skal blive hurtig færdig,eller allerhelst afbryde og rende sin vej ?

 

En kandidat er bakteriel vaginose. Læste et sted hvor en kvinde beskrev lugten som "like someone shat in a pile of rotten tomatoes".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

En kandidat er bakteriel vaginose. Læste et sted hvor en kvinde beskrev lugten som "like someone shat in a pile of rotten tomatoes".

Tak for at gøre mig klogere på et spørgsmål, jeg længe har gået med! :)

Jeg læste lidt op på det, og er nu sikker på, at det er bakteriel vaginose (skønt udtryk) jeg har oplevet hos nogle af pigerne! Og det lugter satme ikke godt.

Men man er jo selv 'medskyldig' så vidt jeg kan forstå :D

Redigeret af Allrighty

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej igen vaginose,har googlet på det og ja måske var det vaginose .ufarligt og ganske ubehagelig lugt tænker hun må ogse være utilpas med at lugte sådan.brugte selvfølgelig gummi .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet noget lignende i Tyskland, med en polsk dame. Hun stank ganske forfærdeligt ud af skeden, og jeg kom også til at stinke, det var ikke til at vaske af sådan lige med det samme. Egentlig ville jeg besøge en til; men det måtte jeg aflyse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være, at jeg er sart, men jeg ville smutte, hvis jeg oplevede sådan en lugt. Det kan så godt være, at pengene så var tabt, men jeg ville ikke kunne abstrahere fra sådan en lugt - og hvad den kunne betyde. Udover hvad vi nu hver især synes er for ulækkert er det jo også et spørgsmål om hvad lugten skyldes. Da pigen var fra Afrika er der jo mulighed for sygdomme, svampe, parasitter, som vi intet kender til herhjemme. Jeg har rejst rundt i Verden med mit arbejde det meste af mit liv og når man i "netværket" og blandt lokale hører om hvad der lokalt (ikke mindst i Afrika) eksisterer af interessante medicinske risikomomenter ved sex, så bliver man meget glad for lille Danmark. Så jeg må indrømme, at hvis jeg oplever noget, der virker ulækkert eller "mystisk", så smutter jeg. Det er så også mit indtryk, at de piger, der er så ligeglade med sig selv er tilsvarende ligeglade med kunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...